Tunnlar?
Hejsan!
Jag letar nya roliga saker till min kanin Oliver, som för övrigt fyller hela 1 år på onsdag hehe :P
Min största fråga är väl det här med lektunnlar…Har sett många har såna till sina kaniner, som egentligen ifrån början är för katter :)
Är det poppis? Kan tänka mig Oliver skulle digga att ha en då han är mycket för att krypa under och busa men även vila lite ibland :)
Vad är era åsiker om tunnlar till kaniner?
Mina kaninungar uppskattade att rejsa igenom och att sova i, medans mamman inte tyckte det var lika kul. Köp en billig på ÖoB eller liknande och testa, alla kaniner är ju olika med vad de gillar!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

#1 Jo det vet jag, att alla kaniner är olika ^^ Men tror startk på att Oliver skulle tycka det va kul med en tunnel :) En av många "krypa under" saker han har för sig är att varje morgon kryper han under min långa morgonrock och sitter där och myser medans jag gör kaffe m.m xD
Haha, då gillar han säkert att ha en tunnel att gå och gömma sig i! Som sagt, testa en lite billigare först så kan du ju köpa snygga/lyxiga sen!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Japp, ska köpa en sån där som typ alla har till sina katter ifrån Rusta hehe :P Gillar han den så blir det att köpa en dyrare och mjukare till honom ^^
Tunnlar är jättepoppis här hemma! 
Mina kaniner älskar tunnlar:) Har haft både sån för katt och för kanin, fungerar vilket som :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mina kaniner älskar tunnlar! :D
Här är en film på när dom leker i en tunnel :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mina kaniner älskar sina tunnlar :) Nu när dom bor ute på gräset har dom en tunnel i varje bur, och dom ligger ofta och sover i dom. När dom är ute i hagarna brukar dom ha flera tunnlar i hagen och det är lika populärt där. Dom undersöker, springer igenom samt vilar i tunnlarna ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Blir nog att åka till Rusta eller djuraffärn, vilket det nu blir först, och köpa in en tunnel till Oliver! :D