Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 622 ggr
ciss
0

Nisse. <3

Han är så otroligt fin den kaninen! Cola hade tappat en framsko, så jag kunde inte rida och istället följde jag med Fanny ut när hon skulle köra hennes medryttarponny Apollo. Med oss hade vi kameran och Nisse såklart. :-)

Nissegubben är så otroligt härlig! Vi körde ut på en äng eftersom att Apollo fegade ur när det stod en urstor typ tank en bit bort, han försökte sticka och så vidare så jag och Nisse (och kameran) hoppade av och satte oss i gräset medans Fanny körde runt lite med Apollo.

Släppte ned Nisse i gräset och liksom, hade han farit någonstanns hade jag kunnat fånga honom. Framför honom breddes hela världen upp, kilometerlånga grönskande ängar så långt ökat kunde se! Han rejsade runt, runt mig och grävde och åt och var jättelycklig.

Sedan for Fanny hem med Apollo och jag träffade på Ellen & Kajsa som var ute med sina kaniner och vi sammanstrålade på en liten äng. Fotade och kelades lite med kaninerna.

Nisse & Sotis blev bästisar by the way, och de bråkade inte alls. Ni får se bilder senare! Är bara så glad ..

.. Nisse är så otroligt snäll och vacker!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en jättedålig bild, men ni ser i alla fall en liten bit av hur stort det är!

www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Superstort och jättevacker :) Tur att han inte for iväg rätt in i skogen ;) Han måste tyckt det var superhäftigt att världen helt plötsligt var så stor :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Noa-Nisse
0

hehe,, jag fick en rysning när jag såg bilden. bara för jag tycker landskapsbilder är jättefint! speciellt den du tog!!!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Ync
0

Han, Millan, Lillan, Sotis och Grållr ( G har bara varigt med en ggr. ) Det ÄLSKAR det.

Idag var vi där igen jag, Cis och Ellen (kajsa kunde inte) Grålle går itne ihop med andra hanar så jag gick iväg en bit med honom. :) Han blev jätte glad och typ små skutta efter mig och runt mig hela tid <:)

L-SKA KANINISAR <3
Och MARSVIN <3 :*

ciss
0

Tack till alla som kommenterat! Visst är det stort och fint? :'D

www.frihetenskaniner.se