kaninträff
Hej! jag undra om någon/några skulle vilja träffas och träna med kaniner.
Vi träffas tränar på det man behöver träna på umgås och fikar.
Alla är välkommna stora som små nybörjare som champion.
Om det låter intressant skriv..
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
Beror på vart det är, annars trevligt :)
Mvh Alice och Morpen :)
Skåne :)
Mvh Stephanie
oj haha, tyvär lite för långt ^^
Mvh Alice och Morpen :)
vad syn.
Mvh Stephanie
Jag bor i stockholm, kanske närmare någon?
kanske lite långt :(
Mvh Stephanie
Jag bor i Skåne, dock sysslar jag inte med hoppning, men det hade ju varit kul och träffats och prata kanin endå! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 ja! Synd bara att jag inte bor nära dig :( Hade gränat velat! Kanske kan man göra en i Göteborg/malmö, en i Stockholm och en någonstans högre upp i landet? :D Då kan ju flera vara med, fast alla inte är sammlade xD
Jag skulle gärna vilja träfas och bara snacka kaniner. Eftersom min kanin är ganska så gammal skulle det vara kul om vi inte bara hoppade ;) Kanske man kan ta med sina kaniner och sitta och prata, kanske ha någon tävling (hoppning, ätartävling e.x) och en liten "utställning". Har många flummidéer om hur man kan anårdna träffen.. :)
Nja lite långt plus att vill inte att mina kaniner ska träffa kaniner som inte är vaccinerade (pga smittorisk) inget illa menat till någon! Mina är nämligen inte vaccinerade (aldrig vaccinerat någon kanin) vill inte att mina älsklingar ska bli sjuka :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
vart i skåne är det ? , jag är intresserad iaf :D
#10 Jag bor i Höör men vi kan köra träffen varsomhälst ;)
#7 Ja Det är för alla med kaniner behöver inte vara hopp kaniner.
Mvh Stephanie