Trocaderos Selar & Koppel
- Selar & Koppel av kvallitet till låga priser
Produkter:
Jag säjer godkännda Selar och Koppel till låga priser.
Det finns tre stycken olika modeler av selar h-selar, bogelar och bröstselar.
Pris & Färglista
H-sele 50 kr
Marinblå, röd, lime grön, vit, svart
Finns i small, medium och large.
Bogsele 55 kr
Marinblå, röd, lime grön, vit, svart
Finns i small, medium och large.
**Bröstsele 60 kr
**Klarblå, Äpel/lime grön, svart, vit, röd
Finns i storlek medium, den passar även till mindre harkorsningar.
**Koppel 50 kr
**Marinblå, svart, vit, mint grön, röd
3 meter
Fraktkostnad
1-2 sele/koppel 15 kr
3-6 selar/ koppel 27 kr
7-10 selar/koppel 38 kr
**Nyhet!
**Då du bestäler produkter av oss för 500 kr eller mer så får du ett presentkort på 50 kr av oss.
För att se våra produkter kan du gå in på våran hemsida. Din betsällning mejlar du in till oss till mejladress tsk_kaniner@hotmail.com
Hälsningar
Frida Johansson
Trocaderos Selar & Koppel - TSK
www.tsk_kaniner.3w.se

Putt :D

Ni som köpt produkter av mig får väldigt gärna skriva vad ni tyckte om dom :)
Hälsningar
Frida Johansson
Trocaderos Selar & Koppel - TSK
tsk_kaniner@hotmail.com
www.tsk_kaniner.3w.se

Putt :)

Putt! :)
Jättefina koppel & selar du har :)

# 5 Tack, om du funderar på att beställa eller har frågor så är det bara att mejla till min adress eller mejla här på kif :)
Hälsningar
Frida Johansson
www.tsk_kaniner.3w.se
tsk_kaniner@hotmail.com
Finns det inte bilder på de andra färgerna på selarna? Jag skulle vilja se dem.

#7 På hemsidan så finns det bilder på alla selar :) www.tsk_kaniner.3w.se
Hälsningar
Frida Johansson

Är det många som vill se bilder här på kif? Skulle kunna ladda upp här isf :)

Putt! :D
Undrar bara en sak om hemsidan, kostade den något att skapa? Allt var väldigt snyggt ;)

Jättefina selar+koppel och jättefin hemsida! Tror tyvärr inte att jag kommer att köpa något..
Jag håller med nr #12. ALLT var väldigt snyggt. Jag undrar också hur du gjort den?
#13 Jag gick in på 3w:s hemsida och det står attd et är gratis, man får antagligen betala extra om man vill ha extra saker x'D Men gå in på: http://3w.se :P
det står att det inte är någon reklam heller vilket ju är bra :)

#14 OK, tack :)
#14 Inga problem! :)

#12 3w.se är bara själva domänen vars man lägger in hemsidan så att där finns ingen färdig hemsida. Jag har en kompis som gör den åt oss :)
#13 Tack så mkt :)
Hälsningar
Frida Johansson
www.tsk_kaniner.3w.se
?? Hur gör man hemsidan då? Eller det kanske du inte vet, är lite trög på det med hemsidor x'D

#19 Min kompis gör sina hemsidor i programmet Microsoft Front Page, hon gör ganska många sidor bland. www.trocaderos.3w.se www.saram.kaniner.se www.matildas.kaniner.se
Jag vet inte riktigt hur hon gör dom men det går att läsa i programmet. Det går även att göra hemsidor i Adobe Go Live.
Hälsningar
Frida Johansson

Gör du bogselarna själv?

Nej våran familj har en kompis som har kontakter i Kina som syr selarna :)
Hälsningar
Frida Johansson

Fina :) Hur starkt är tyget? Skum fråga. Men är det tjockt eller tunt?

#35 Tyget är väldigt slitstarkt det är inte så jätte tjockt om man käner på det men det håller väldigt bra och jag har varken hört eller sett på mina egna selar att tyget blivit nött eller så :)

Till Trocaderos:
Vart brukar du köpa "hänglåsen" till kopplet/na?

#40 Jag har svarat på ditt mejl :)

Erbjudande!
Just nu så har vi ett kampanj erbjudande på dom mintgröna 3 meters kopplerna dom kostar nu 35 kr (ord pris 50 kr)
Hälsningar
Frida Johansson
www.tsk_kaniner.3w.se
tsk_kaniner@hotmail.com

Ni som har frågor mejla till tsk_kaniner@hotmail.com :)
Hälsningar
Frida Johansson

*Uppdaterad*

Har svarat på alla mejl nu, om ni har frågor så är det bara att skicka i väg ett mejl :)
Hälsningar
Frida Johansson

Alla mejl som vi fått är besvarade nu :)
Kan ni ordna till en BJ sen ?

#50 Tyvärr så är våran största storlek L men dom mindre BJ brukar kunna ha det, vet ganska många
Hälsningar
Frida Johansson
www.tsk_kaniner.3w.se
Sorry för att jag inte har betalat in några pengar än. Mamma är lite seg ibland. Skickar en till beställning snart när jag har tjatat lite till ;).
Emma

Okej, det är ingen fara men vi skickar ut sådanna mejl för att det finns en del som beställer men aldrig betalar, annars vet vi ju inte om dom bara beställer för att :)

Jättefina selar, verkligen! men borde inte denna tråden klassas ganska mycket som reklam? Får man lov att lägga ut reklam här på iFokus? För jag vet inget annat forum som tillåter det iaf. Bara en undran. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Har kollat det men det finns väldigt många som har laggt ut om att dom säljer selar, kaniner, rosetter mm så det är ju samma sak.

Putt! :)

snygga selar! ;)
putt!
Jättefina :)

Tror att det är ett sånt där koppel jag vunnit på en tävling i sommras (?). Isof är dom jätte bra, älskar det kopplet! (:
(tkr mkt bättre om det, än t.ex koppel från rabb-it. Skönare att hålla i osv.)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
nu har jag beställt en äppelgrön och marinblå :)
pappa ska bara skicka in pengarna ;)
passar bröstselarna dvärgvädurer?:p
Mvh Alice och Morpen :)
#64 Det här är en rättså gammal tråd, och vad jag vet så passar de bara de "större" kaninerna :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#65 vad menar du? :o jag har beställt bröstsele medium till mina kaniner och dem är lejonhuvad dvärgvädur, så kommer dem inte passa?
#65 Det vte jag inte, men förut så passade de bara till de större kaninerna, kan hända att de ändrat storlekarna nu :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
står fortfarande på hemsidan att dem är medium-large i storleken så dem är nog fortfarande stora.
Mvh Alice och Morpen :)
#68 Då är de nog lite stora för #66 lejonhuvade dvv, de har lite större storlekar än vad t.ex rabb-it har. Men det kan ju hända att de passar - jag kan inte lova något! :)
// Anka