Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 638 ggr
dermot
0

OT - Klona bilder ?

Då jag inte har "plats" på min lilla laptop så kan jag inte ladda ner programmet där man kan "klona" sina bilder, alltså ta bort saker från fotot etc. Så jag undrar om någon kan vara min "personliga klonare" då jag har lite bilder som behöver redigeras. Någon som ställer upp? Detta gäller inte bara ikväll, och jag tar det helst på mejlen :)

Visste inte vilken grupp det skulle vara i, så jag satte det i OT.

//Annika

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Ambellah
0

finns en tråd där man kan lägga in bilder så hjälper folk till att klona :)

Mvh Alice och Morpen :)

dermot
0

#1 Jo, jag vet. Men det är rättså många bilder och det är lättare om någon kan hjälpa mig "direkt", ifall någon skulle vara så snäll att ta sig tid till det :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Asra1]
0

jag klonar mer än gärna bilder på djur :D

dermot
0

#3 Mejla gärna då till stengardenskaniner@gmail.com så får du mer än gärna hjälpa mig :D

// Anka

[Asra1]
0

så har skickat ett brev nu :D

[Asra1]
0

du kan börja skicka dina bilder du vill klona så kan jah försöla klona dom :D

dermot
0

#6 Jadå, vänta lite bara ^^ Kan du ta bort röda ögon t.ex? :)

// Anka

[Asra1]
0

7# det är självklart! jag fersöker mer än gärna! :D

dermot
0

#8 Super! Har skickat några nu :)

// Anka

[Asra1]
0

9# klar! finns det mer? var dom bra?

dermot
0

#10 Ska titta :)

// Anka

Eriikaa
0

Jag kan också. :] Gör det i ps 7 :]

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

dermot
0

#12 Mejla mig så ska jag se om jag hittar några fler som behöver redigeras :)

// Anka

Eriikaa
0

Mejlat. :D

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

dermot
0

Har inte fått ditt mejl :( Skickade du till; stengardenskaniner@gmail.com ? :)

// Anka