OT/ Kattungar! :D
Jag var bara tvungen att skriva ut min glädje litegrann ^^ Min kattflicka har fått kattungar! :) Fyra fina och friska små liv :D
En är svart med vita tassar och lite i ansiktet, två stycken är svartvita med "mantlar" och en är "silver-blå-grå"!
Det var en otrolig känsla att vara med vid förlossningen igår eftermiddag/kväll :) Det gick trögt med den första ungen, det tog ett bra tag innan den kom ut så jag hann bli jätte orolig och var beredd att ringa veterinären! Tillslut kom den efter många om och men.. Hon visste först inte vad hon skulle göra, men när jag gjort rent ungen och lockade på Nissan så kom hon och började tvätta den, sen gick allt som på räls, ena ungen ploppade ut efter den andra ^^ Tillslut låg där 4 underbara småttingar! :D
Nissan är förresten en toppenmamma, förstföderska men det märks inte alls ;D Ska försöka fixa bilder till nästa vecka ^^ Jag vill inte störa dom med kameran ännu ;)
Åh grattis!! :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åh vad kul! Grattis :)

Ja jättekuuul! Grattiiis! Håll oss uppdaterade! :D
Åh vad roligt! Stort grattis!!^^ Kattungar som är sååå söta! Du måste verkligen lägga in maassa bilder sen! Oh vilken tjusig mamma de små kattungarna har;)
Tack allihopa ^^ Bilder kommer så småningom, just nu ska lilla mamman få rå om dom ordentligt ;)
Grattis till de små!
Va roligt med kattungar och vilken fin mamma dom har! WOW!
grattis! längtar efter bilder ;)