Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 260 ggr
Keligast
0

Nokia söker hem

amand
0

Bild och lite info om Nokia?

Lotta_A
0

Vill också ha bild och info. Nu vet man ju inte ens om det är en Nokia mobil eller en kanin vid namn nokia? :P

myriis
0

Nokia är en fågel (?)

ciss
0

2# Om man skulle sälja en mobil hade man nog inte valt rubriken "Nokia söker hem". *ASG*

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Tror Nokia är hennes fågel.

KajsaM
0

Ja, lite info vore bra :)

Keligast
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja förlåt allihop men jag var stressad imorse och datorn blev cp =/

Keligast
0

men iallfall Nokia är min engelska underlat, en blå som blir 1år detta året. Han är inte direkt tam men man kan klappa han lite på magen när han vill :p Han är otroligt charmig och jag vill att han skall komma till ett hem som verkligen vill hålla på med honom och ge han kärlek och har intresset för fåglar (som inte jag har). Bara för att ni får han GRATIS med bur, tillbehör och mat kan jag inte ge han till vem som helst vill gärna ha en komentar om vf just du vill ha honom..men jag måste få bort han vill inte lägga ut han på blocket ='( snälla hjälp mig..

Keligast
0

*putt*

Prizma_o_Kristall
0

Men den andra undulaten då? Ska du sälja den med???

Jag kan tyvärr inte ta honom, har redan 4 st undulater här. Tre av dem är omplaceringar och en har jag köpt i djuraffär. Hoppas iaf att du hittar ett bra hem till honom!

///Carro

amand
0

#4 Hahahha!! :D

[Niike]
0

Åh vad lik han är en våran förra undulat^^ Har bara en kvar nu som är grön. Men den tjattrar så dant att vi får huvudvärk:) Skulle gärna ta den ändå men får absolut inte för mamma som tycker att den vi har tjattrar alldeles för mkt som det är!:) Men den var iallafall jättefin!:)

Matilda_91
0

Aw, så fin! blev lite sugen nu.. men har ju två jägare här hemma som skulle sätta klorna i den på direkten :(

Prizma_o_Kristall
0

#13 Jag har 6 katter och 4 undulater. Fungerar jättebra. Men katterna är "portade" från mitt rum så det är inge problem ;).

Kramar//Carro