Färg?
Min vita hona fick en oväntad kull i sommar, 7 ungar varav en jag lämnade själv. Pappan är japantecknad, vet inte riktigt om han är rätt elr feltecknad men nu åter till min unge som jag själv lämnade.
Nästan alla ungarna hade en spräcklig färg, tigerliknande, fast Bow [den jag lämnade] hade mest tigerliknande färger.
Har försökt söka runt om jag skulle hitta nån färgteckning som passar henne, men försöken har misslyckats. Så då undrar jag om nån duktigt vet om hon har nån färg som är godkänd elr har hon bara hoppat i en målarburk?! ;D
[Första gångon jag använder iFokus så det kan bli lite konstigt med bilderna]
I give you all my love, rabbits...<3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser ut som Gul/svart (Elr. gul/brun?) japantecknad wienertecknad (Vit på tassen & nosen) :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
När dom är så randig är det japanteckning. Din unge som du sparat är gul/svart japan och med den vita tassen och vita pricken på nosen har den fått av mamman som jag antar är vit blåögd. Vilket gör att den blir wienertecknad så hela färgen borde bli wienertecknad gul/svart japan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för svaren! :D Hon har igentligen inte fått så mycket från mamma utan de långa öronen då, hihi! x3 För fadern hade samma vita tassen och pricken på nosen! :)
Men tack ska ni ha!
I give you all my love, rabbits...<3