Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2427 ggr
Vemsan
0

Kaninleksak?

Har din kanin någon
leksak? Och i sådant
fall vad för något? :)

Hälsningar Vemsan

ciss
0

En boll & en toapappersrulle, fast hon gillar dem inte. Eller jo, rullen, den använder hon för att få av sig lite aggressivitet (?) när hon är arg. XD

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Llinnea-
0

Jag har två bollar en mjuk (Som hon brukar lägga sig på som kudde! Haha), sen så har jag en boll som man lägger godis i men den funkar inte:P.

twinnie
0

Kartongbitar, tunnlar, toarullar, mm.

malinroth
0

Lilo har kattbollar som hon brukar putta på, en av dem är tyå "plastnät" eller vad man nu ska säga med en pingla i den brukar hon lyfta upp och kasta omkring :) Fast den e lite bucklig och så nu så hon ska få en ny :P

Keligast
0

En "kanin"boll som kan lägga godis i :)

KajsaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hampus leksaker :)

Keligast
0

#6 Har en likadan som Kajsa ha med morötter på men jag har gul XD Den som är intresserad..

Vemsan
0

Tihi, jag har typ massa sånna
dära leksaker fast till mina
katter xD Får diska(xP)/skölja
av dom och använda sen =D
Katterna själva leker bara med
fötter och så suddigummin xD

Hälsningar Vemsan

lill-jarven
0

Hubert har en liten boll, en pingla (vinsten i "gissa när vi blir 700 medlemmar"-tävlingen) och en sån där boll man fyller med godis. :) Men han gillar små pinnar bäst som han kan kasta omkring. :D

L8sson
0

en tunnel.. sen massor av pinnar :P bollar :)

[Saarah]
0

nellie har en sån där godisboll med morötter på, fast hon slår mest på den med tassarna och gnager på själva bolla :P tss, sen har hon en sån där lite större 'boll' som är som ett stål nät, elr inte direkt nät, men iaf som man kan lägga grönsaker och sånt i och sen hänger man den i taket och om hon nuddar den så plingar den, men jag har tagit ner den nu, tkr inte att den är nå bra, hon fastnar med tassarna så lätt :/  för alla som ville veta ;P haha

[Saarah]
0

och lite andra självfixade saker då men :P

CoNo
0

#1 haha min kanin har också en toarulle som hon agrissiviterar (haha what?) av sej på xD

Jo hon har då tre toarullar, en såndär "golvboll" full med hål som är instucken i ena toarullen så att den ska bli lite tyngre, samt en såndär boll med morötter på xD
Baronen har också två toarullar, men ska nog få "ärva" Virvels 'morotsboll' då hon skiter i den ^^

På bilden morotsbollen.

KvirrZ
0

hat toarullar, billigt och bra :)

- Mvh Emma

[EllenAlicia]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

toarulle bollar äppel stock elöler vad man säger

Ambellah
0

lite OT #14 gör det något om kaninen äter/gnager på dem?:)

Mvh Alice och Morpen :)

Lille-skuttt
0

en tunnel

Gimbergsson
0

Inga köpta leksaker utan dom har ett hemmabyggt "hus" med två väggar så de kan springa igenom, vedträn att hoppa över, pinnar att gnaga på och jag brukar gömma lite godis i buren som de kan leta efter. Det är jättebra aktivering för mina små kaniner, och jag slipper lägga ut pengar (y) ^^

Lille-skuttt
0

#18 skulle vara interesant med billder (:

Gimbergsson
0

#19: Om jag kommer ihåg att fixa så gör jag det i morgon (:

Lille-skuttt
0

#20 kul :)

Fridaaaa
0

Mina leker inte med leksaker:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Dipsie'n'Poo
0

En orange bit sak som de använder jämnt och ständigt. Ena har en boll som man kan fylla med godsaker/mat i, och den andra en innebandy boll, varsitt rep som hänger och den ena har en rätt tjock pinne. :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta