Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 804 ggr
spacesheep
0

Vardagsbilder på Mello

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägga upp lite vardagsbilder på min Mello! Dock kan ni ju förvänta er lite underliga bilder då hon har lite mycket personlighet ibland.. Hon är inte så kaninig av sig! ;) Det här är alltså inga iscensatta bilder utan bara tagna i farten, så kvalitén kommer brista! Dock tycker inte jag att det är det viktigaste när det gäller sådana bilder.. :)

spacesheep
0

Utforska dator… :D

spacesheep
0

Här tyckte hon antagligen att teven saknades i bakgrunden, för hon envisades med att butta på dosan tills jag satte på den. Hon brukar sitta som hypnotiserad framför teven mellan varven, när hon annars hoppar fram och tillbaka framför den som om det vore ett race mellan henne och skådespelarna.. En sak är säker: tv är spännande!

spacesheep
0

Hennes hörna bredvid den stationära datorn. Här sitter hon alltid medan jag arbetar eller spelar, för att mellan varven ta en promenad på tangentbordet för extra uppmärksamhet.

Bredvid henne står hennes lilla fläkt som hon uppskattade väldigt när det var som varmast nu i somras. "Bladen" är gjorda i skumgummiliknande material och därför jättemjuka, så inget farligt här inte!

spacesheep
0

En dag hittade hon en kopp kallt te bredvid lådan, vilket jag fick dra bort henne från. Det var tydligen jättegott men jag kände att jag inte ville riskera att hon blev sjuk av det… Ingen vanlig kaninkost liksom!

spacesheep
0

Och eftersom att soffan är hennes revir måste hon ju hålla koll på det. Varje människa som sätter sig i den inspekteras, inte våldsamt utan sniffas bara på. Lite sött! Här spanar hon.

BusBella
0

Så underbar hon är.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Teddyvide
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gud var sööt!;) Älskar sista bilden.

Weinertecknade dvärgteddys i olika färger

www.storkebodaskaniner.weebly.com

spacesheep
0

#6 & #7 Tack! Hon är så full av personlighet att det är inte klokt :)

NelliZ
0

Så otroligt fin liten tjej! :3
Har läst andra inlägg där du bärettat om henne, hon verkar ju helt underbar ^^

//Julia

Bamse 08
0

Gud vilken söt kanin! :D

TS du ska inte blogga om henne?

What doesn't kill you makes you stronger.

spacesheep
0

#9 Hehe tack, vad roligt att andra delar samma åsikt ^^

#10 Tack! Jag har en blogg om henne faktiskt, här är länken http://bunneey.wordpress.com/

Körsbär
0

Jättesöt!!

Hon ser ut att vara en rolig filug!