Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 311 ggr
ciss
0

Veckans helg

Vad ska ni göra i helgen då hade ni tänkt? Något speciellt eller bara mysa med kaninerna? Skriv! :)

Idag, fredag, så myste jag & Fanny lite med kaninerna. Har gått i skolan också, men inget annat speciellt direkt. Red inte eller nått, så sliskigt och kallt och äckligt ute! Som sagt, bara kaninmys idag.

lördag, imorgon alltså, ska jag & Fanny till en smådjursutställning och titta på alla fina kaniner och söta marsvin. Och hamstrar om jag inte minns fel? Kanske råttor också. Eller var det bara kaniner? Har ingen aning, haha. Kameran ska i alla fall med, och denna gång ska jag vara snabbare på att lägga in och inte låta er vänta i två veckor! :)

Söndagen är ingen speciell dag. Mysa med kaninerna och rida, ska också rida på lördagen kom jag på nu. Kanske hoppträna Moa litegrann. Fixa klart burarna måste göras i helgen också, sätta på galler och så vidare. :)

Vad ska ni göra!? :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

Fredag: Idag åkte jag hem till pappa med moppen tog en timme kanske och det blåste så jag är stenfrusen..brr. Skall nog städa till Albin och fåglarna

Lördag: Skall vell städa till Mimmi annars inget =/ Det vandliga rasta kaninerna och rasta dom

Söndag: Skall jag (som vanligt) rida min sköthäst Rekyl och kom på det nu skall nog också plugga nu ihelgen =/

twinnie
0

Fredag: Pälsvård, oh fruktade pälsvård. Hår överallt >__< Har ridit & ska bara ägna mej åt moses & kanin.ifokus xD

Lördag: Kaninhoppning eventuellt. Bara om jag lyckas dra med mig min kompis, annars får det vara x) Åker isåfall till mormor & hennes valp (:

Söndag: Plugg. Läsa. Tråka. Hoppa lite kanske? Äh. Han blir ändå bara suur.

Horsepower
0

fredag:Inget,titta på tv och vara inne på kanin.ifokus

Lördag:Vara inne på kanin.ifokus,kolla på teve åka någonstans

Söndag ska vara inloggad på kanin.ifokus och sen ska jag åka till Universeum!:D ska ta måånga bilder!

[Niike]
0

#3 Inte mysa ngt me kaninerna? :O ;)

Fredag: Idag har jag varit i skolan, och efter det så har jag shoppat lite med en kompis…Sen har jag lagat mat och nu ska jag nog städa hos marsvinen:) Plugga om jag hinner. Lägga mig tidigt! (iaf försöka;P)

Lördag: Fotbollsläger, heela dagen - _Så jäklans kul!

_Söndag: Fotbollsläger:) När jag kommer hem ska jag plugga, städa hos hamstern, mysa med ninerna och sitta vid datan:)

Min helg blir proppfull eftersom vi har fotbollsläger från lördag morgon till söndag eftermiddag..:)

KajsaM
0

Ihelgen ska jag bara vara hemma, såå skönt :D Lata mig ;) Och Viggo fyller 4 månader idag :D

amand
0

Fredag: Har ridit. Nu ska jag bara slappa, se på film och se på Talang 2007

Lördag: Rida. Resten av dagen ska jag vara med djuren och plugga.

Söndag: Ska städa några kaninburar. Kommer lata mig och läsa ut en bok (läxa).

myriis
0

Fredag- Har hämtat hem Taipan som jag ska tävla imorgon :) Mac har åkt till en kompis som ska se till att han kommer hem, saknar min köttbulle =/. Har även bytt placering i uteburarna. Roxy bor i enfackaren, Taipan i övre facket i tvåfackaren och Expo ska bo i undrefacket. Har möblerat hans bur också. Och fixat med rasthagarna.
Sen ska jag städa mitt rum en snabbis, och låta Candy springa riktigt ordentligt, så hon inte gnager på gallret inatt! Robyn ska sova här, eftersom vi ska tävla imorron.
Har även börjat på min bokrecention till måndag

Lördag - Tävling! Hopptävling. Inte mkt mer på dagen.. Möjligtvis lite matte när jag kommer hem. Blä.. Det blir mkt när man varit sjuk en hel vecka!

Söndag - Plugga.. Wiie *ironi* Ska fixa med mitt arbete om Japan, plugga matte, fixa klart bokrecentionen m.m. Även musikläxan..
På kvällen tänkte jag och Robyn ev. masa oss till Bion ^^

KajsaM
0

Myriis och ni andra ta masssssor med bilder imr! :)

Noa-Nisse
0

Idag FREDAG Har jag varit på min APU plats till kl åtta. och nu sitter jag här bara.
LÖRDAG Ska jag också till APU:n
och på SÖNDAG ska jag också på APU:n..

alltså får jag inte så mycket över till annat denna helgen tyvärr :/

Medarbetare på Hundar.ifokus

Horsepower
0

#4 har inga kaniner :'(  Men ska få i juni

Jojsan
0

Fredag kom ja hem från skolan å var med en kompis, på kvällen städade jag en snabbis hos Cassie som gräver som en galning… xD :P.

Lördag åkte halv tio till affären som vi (ja å en kompis) skulle stå utanför å sälja majblommor… Vi ska sälja till klassen. det gick jättebra fick sålt mer än alla andra gjort tidigare ;D Efter att ha stått ute i blåsten utanför affären i 2 timmar (värma sig ibland :P) gick jag på lite affärer, köpte 2 par skor (behöver verkligen inte skor men det blev så ändå… xD) en tröja å en byxa… var på jakt efter en jacka men hitta ingen… Köpte oxå lite mer virke till kaninburen som jag å pappa håller på å bygga :) kom hem å ville äta xD gick till kaninerna å gosa lite med de å städa lite Cassies bur då hon gräver vareviga dag! (tror hon har ungar i magen ;D)

Söndag ska jag nog bygga på kaninburen… typ hela dan xD vill få klart den så fort som möjigt :D

[Niike]
0

#10 Okej. Så kul! Vilken ras? eller har du inte bestämmt dig??:D