(S + F) Dvv & REX & B.hare
Har bestämt mig att dra ned antalet kaniner och sätta på foder om hem finnes.
4dvv varav 2 ung djur honor och 2 vuxna. 1 ung rex hona.
Geisha viltgrå dvv på ca 3år stamtavla dock ej märkt & snödrottningens fantasi letar fodervärd (dessa 2 kan jag inte skiljas ifrån, så sätter på foder om bra fodervärd hittas) dem SKA komma till samma hem och demSKA bo i samma bur. Finns inga undantag där!
haren sätts på foder med.
1 blå dvv hona 5 månader och hennes syster viltgrå letar nytt hem Prima och skruttan Inte så hanterade när de gäller att bära, klippa klor går an (lte spalltrit men de går fint) tränings sak!
Snälla och underbara damer, nyfikna och framåt. Tror hoppning skulle vara kul för dessa. Dem kan få flytta till samma hem då dem bor ihop redan nu.
Rex: Mini (kolla inne på rex.ifks finns bilder och film klipp) är jag med tyvngen att sälja tyvärr. Ibland går det inte som planerat då denna fina damen skulle bli min utställnings kanin.
Är född i feb har stamtavla och är öronmärkt.
Jätte snäll dam som är nyfiken och helt underbar.
Haren: Robban sätts på foder med (ev säljs) gick ju då ej ihop med damen ovan och jag har inte fått möjliget å ha han kvar ute på balkongen (dock ska uteburen som hålls på att byggas bli färdig å ha här hemma) Klagomål från grannar och dem nya vaktmästaren samt förvaltaren.Han är kastrerad
Dvv och Rexen bor inne.
Inneburarna sälj inte, är alltså inte till salu. Inte häller min stora utebur (som ej är färdig ännu).
Mat fås med den ett par dagar framåt.
Geisha och Fantasi får BARA komma nånstans i GÖTEBORG För jag ska kunna komma poch hälsa på dem. Så den som vill ha dessa 2 underbara fantastiksa niner ska kunna gå med på mejl kontakt minst 1 gång i v och att jag lätt kan få komma och hälsa på dem.
hur länge detta foder tar vi då.
Skruttan och Prima kostar 200kr var.
REX 450kr
Robban (beror på om foder elr ej) 400kr
Vid frågor Pma Eller mejla mig SVARAR INTE HÄR I TRÅDEN!
Bilder kan mejlas/mms över då de e lite krångligt med datan.
nataschajohansson@live.se GLÖM INTE SKRIV VILKEN KANIN DE GÄLLER I RUBRIKEN ibland så krånglar mejlen å då hamnar de i skräpposten istället.
Frågor och allt tas då.
Puff
Ev kan fodervärden bo runt ale, kungälv. men dock inte längre änså.