Femte kullen född! :)
Nu har gårdens femte kull kommit till världen :) 3 små flodhästar blev det. Dessa lär hamna på ungefär 2kg ganska exakt och är vädurskorsningar. Dessa passar till kel och hoppning om man vill :)
Alla 3 är tillsalu som det ser ut och vill ni veta mer kan ni mejla mig här så kan jag berätta lite om föräldrarna. Annars kommer min hemsida komma ut till helgen! (uppdaterats och bytt gårdsnamn)
Färgerna är japan, japanbrokad och japan undermantlad.
Hälsningar Tarkan, Filurens Kaniner.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Naaaw så söta! :)
Kram /Tess
Guud så söta!

Underbara! 
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
Naaawww, så söt den lilla "Leoparden" är. ^^
Gud vilken drömkull! Tittar gärna på din hemsida när den är klar :)
#5 Jaa och denna gång får den överleva
Tack alla :)
Kan berätta att deras mamma Thi är den finaste och bästa avelskaninen jag har. Förra kullen så slickade hon ungen varje gång jag tog upp den och mata den i min hand osv. Nu idag för några minuter sen gjorde hon samma sak!
Jag gick ut i hagen till henne och Aysel. Tar bort bohuset och gräver fram ungarna. Då kommer hon fram och gräver fram dom ännu mer och slickar mina händer. Sedan sätter hon sig och diar dom medans jag kliar henne bakom örat! Så värt♥ Dom var så tjoocka sen hihih.
Ja så ungarna kommer bli bortskämda här :O)
mamma kanin :)
#7 Vilken toppen mamma hopn är! :) Önskar min Amber vore likadan, men hon tar inte hand om bäbisar så hon är uttagen ur Avel..:(
Kram /Tess
Dom är ju bara för söta 
Vad fina ungarna var och vilken duktig kaninmamma :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vem är pappan? (:
Vad häftigt med en undermantlad, aldrig hört talas om förut!
Detta är en testparning för att få reda på om pappan fått ett oönskat anlag. Så blir det en hane i kullen är det den ända ungen som blir tillsalu och ska inte användas i Avel. Vilket jag glömt tillägga. Dessa är endast kelkaniner :)
Har du inte? Det är ju många hoppkaniner som har den teckningen. Det är när dom har som bara en kappa som mantelteckning. :)
**Nya bilder.. Hanen är tillsalu med avelsförbud.
**Filurens Regntrollaren, hane
Filurens Höstvindar, hona
Filurens …
Det var allt.. :)
Varför avelsförbud? Bara nyfiken! :D Riktigt söta små lortar allihopa!! :D
Kram Emelie och djuren!<3
Vilka sötnosar! :-)
För det är en testparning och honorna ska användas i aveln för att få reda på om deras fader bär på bettfel. Och hanen kan ej användas i det "projektet" och då han kan bära på defekten så bör man ej avla vidare hans gener. =)
Riktigt fina kaninungar :o
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vilka sötisar :-D vilka fina bilder du tar! Vilken kamera+objektiv använder du?
hih tack! :)
Nikon d80 och 50mm