Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 940 ggr
jayess
0

Sprattelgubbe

Jag har en liten kille här hemma på fyra månader som ibland är så sprattlig att jag kan knappt hålla i honom. Ibland går det jättebra att lyfta upp och ner honom, men ibland blir han tokig. Vad ska jag göra när han får ett sånt sprattel ryck? Bara hålla fast honom tills han slutar? Är så rädd att jag ska göra illa honom då… finns det något annat trick? Tacksam för hjälp! :)

jayess
0

Slänger in en bonus fråga också ! ;) Han är helvit, men har bruna ögon, vad kallas den färgen? Heter det bara vit, eller kallas han albino fast han varken har röda eller blå ögon?

Fridaaaa
0

Ha kaninen tätt intill kroppen, benen imot dig. Då brukar kaniner känna sig mer trygga (det är ingentligen ett av dem korrekta sätten att bära en kanin)  Men släpp aldrig ner honom när han sprattlar, då vinner han

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Shabby-Chic
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Finns ingen färg som är vit med bruna ögon, antingen är han nån form av siames, eller kanske schwartzgrannen, eller så kanske han är undertecknad vit/svart japan.

Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning

Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland

www.ninaskaninshop.weebly.com

Nu finns det ungar till salu!

Clariiz
0

#3; Det finns det visst :)

Han är vit brunögd, det är inte lika vanligt som blåögt eller rödögt bara.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

mjuhm
0

Sätter ett tassavtryck här då jag har två sprattelhonor här hemma.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Moalinn
0

*tass*

Har också en sprattelkille här hemma, han har dock blivit bättre sen han kom men fortfarande något sprattlig.

När jag tar upp honom så försöker jag ha honom så nära mig som möjligt för att han ska känna sig trygg, även om han får för sig att han ska klättra över min axel. Men jag har även mitt hår som han brukar gömma sig i. När jag släpper ner honom är det värre även om det har blivit lite bättre. :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

claryy
0

ALLIHOPA: Det finns en tråd om sprattlande kaniner här på kif!