Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 1089 ggr
dermot
0

Första utställningen

Imorgon är det dags för första utställningen för mig! Skrattande

Jag ska ha med min dvärgvädur Abigail och hoppas att hon går igenom! :)

Men det är ett litet problem… Vi skickade in anmälan i god tid, men betalningen kom inte in förrän en vecka senare (mamma glömde givetvisObestämd) men de kom in innan den 10 som var sista anmälningsdatum. och jag undrar då om jag är anmäld eller ej? Har de slängt min blankett för att jag inte betalade in samtidigt?

Tackar för svar! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lina R
0

Det kan bara anmälningsansvarig svara på. Ring!

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se

dermot
0

Men det står att de bara kan nås under dagen, är det inte lite sent då? Man skulle vara där halv nio eller så… :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Tasserian
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det brukar aldrig vara något problem om du inte hört något ifrån arrangören. Det finns de som betalar när de kommer till utställningen och skall hämta sina burnummer:-)

dermot
0

#3 Åh vad bra, men då hoppas jag att det är så på denna utställningen med, jag får väl åka dit åtminstone, skulle det vara så att jag inte blivit anmäld så får jag väl ta det. :)

// Anka

Tasserian
0

Om du av någon anledning inte får vara med, t ex om man satt ett maxantal djur så hade man hört av sig till dig så du inte åker i onödan. Samma om du betalat eller anmält för sent… Är det Arlöv?

dermot
0

#5 Okej :) Japp, i Arlöv, ska du dit? ^^

// Anka

Tasserian
0

Ja. Ställer fyra dvärgvädurar i madagaskar och viltgrått.

dermot
0

#7 Åh :) Min lilla tjej är också viltgrå!

Sitter alla som har samma ras och färg i samma "klunga" på utställningen eller? :)

// Anka

Tasserian
0

Samma raser sitter bredvid varandra men oftast sitter varje uppfödares djur i en klunga (om de är samma ras).

dermot
0

#9 Okej, då ses vi kanske :)

Är det något man bör tänka på så här innan? Ska man ha med sig hö och vattenskål/flaska eller hur funkar det? :)

// Anka

dermot
0

Nu är Abigail lämnad Glad Hon fick fack nr. 79 om någon vill kika på henne ^^

Hittade en jättesöt dvärgvädur i färgen madagaskar som jag önskar mig! Haha :)

// Anka

[toftaholmskaniner]
0

Då får man väl åka dit och spana in henne och de andra kaninerna. :)

Alone
0

vi vill höra sen hur det gick :) och om du kanske fick med nåt hem? ;)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

[toftaholmskaniner]
0

Jag spanade in snyggingen! :) Mycket söt!

Alone
0

#14 vet du hur det gick?

Mvh Järnskogens kaniner

[toftaholmskaniner]
0

hmm.. nä jag vågar inte uttala mig om något poäng, var så många kaniner jag tittade på så kan lätt blanda ihop :)

Alone
0

okej, hade vart kul att åka dit men så långt ska försöka ta mig till helsingborg i stället :)

Mvh Järnskogens kaniner

[toftaholmskaniner]
0

Ja dit ska jag också :) Gillar att gå o titta på alla fina kaniner!

dermot
0

#14 Visst är hon en snygging, dock lite "långt" huvud ;)

Hade du med dig några? :)

#13 Hon fick hela 92p! :) Inga superpoäng men jag är fullt nöjd!

Dessutom följde det med en liten dvärgvädur i färgen bourgogne, en pojk! Kan fixa en bild senare men är alldeles för trött nu! ^^

// Anka

dermot
0

#18 Jag var inne på din hemsida, fina kaniner du har! :)

Men då är jag jättesäker på att jag såg dig och dina kaniner där, iaf ungarna! Stod länge och velade om jag inte skulle ta en madagaskar, men det blev en bourgogne av Petra istället :)

// Anka

[toftaholmskaniner]
0

Om du såg en tjej med kryckor så var det jag :)
Hade inga kaniner med mig, båda mina honor är med bebisar men hoppas kunna vara med i åstorp i november istället :) Då blir det min första utställning, bara tittat tidigare :)

dermot
0

#21 Oj, tänkte fel, skulle skriva till #9! var nog lite trött igår ;)

Om du var med vid prisutdelning och snappade upp "Annika Helgesson" och när jag gick fram så såg du kanske mig? Jag hade uppsatt, blont hår :)

// Anka

[toftaholmskaniner]
0

Nej jag var där tyvärr inte så länge

dermot
0

#23 Okej, jag lämnade henne på morgonen och kom tillbaka vid tre, så är inte säkert att jag såg dig :)

// Anka

[toftaholmskaniner]
0

Var där vid 13-14 :) Så då hade vi inte kunnat se varandra heller :P

dermot
0

#25 Haha nej, det hade ju inte funkat riktigt ;) Men du såg min lilla tös? :)

// Anka

[toftaholmskaniner]
0

Jadå jag tittade på henne :) Du sa ju fack 79 så hon var lätt att hitta :)

dermot
0

Ja just det ^^

// Anka