intressekoll
hej! det är så att jag funderar på att skaffa kanin men vet ju inte hur det är och hur det funkar med hunden osv… jag har hört att det är en del tex. uppföare som brukar kunna tänka sig att låna ut en kanin på foder ett tag och jag tänkte försöka få tag på någon som kan tänka sig att låna ut en under en tid så jag får känna på hur det är och om kaninen är något för mig.
jag har läst på mycket, dom flesta artiklar och inlägg här på iFokus. jag har erfarenhet av liten hamsteruppfödning sedan tidigare och har stor erfarenhet av djur i allmänhet.
Jag planerer att isf ha kaninen frigående i vår lekstuga/lilla utehus som är stor och rymlig för en kanin. (bilden är på stugan, det är massa grejer från min 16års fest där inne just nu hehe)
Jag måste tjata lite på mamma också ;)
//Anja

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
har pratat med min kompis som har kaninfarm, dom hyr ut kaniner osv… jag får en kanin av dom om jag vill men jag vill ju som sagt "testa" först men dom kommer ev. behöva avliva några kaniner för deras eget bästa nu när dom får tillbaka alla sommarkaniner och då känns det som att jag kan testa ha den och om det absolut inte skulle funka så kan jag försöka hitta ett annat hem åt den eller i värsta fall behöva avliva den vilket såklart skulle vara en sista utväg och fruktansvärt. jag skulle endast göra det i nödläge men då har den allafall fått en andra chans…
//Anja

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 tack för ditt erbjudande ändå! :)
//Anja