Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 827 ggr
Baby-Blue
0

(K) tvåfackare, trefackare

Hej!
Jag söker en tvåfackare eller trefackare. Det gör inget om den är gammal eller ful bara den går att använda :)
Ska finnas i södermanland eller nära :P

Baby-Blue
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj råkade bli fel grupp, nån får gärna ändra tack :P

Kiyona
0

jag har 2fackare till salu. finns i varberg,halland.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Baby-Blue
0

#2 Har du bild på den?

Kiyona
0

Den skall sättas nytt galler på i veckan, och då även mätas och kaninen i nedre facket flyttas så får jag städat undan allt jag tryckt in i övrefacket just nu utan lucka.

Buren behöver minst sagt piffas upp putsing och målning eller att byta ut de sämsta. För 400kr rekomenderas byte av baksidan, golvet på våning 1, putsa resten ren och den yttre vattenskadade ytan putsas bort ordentligt För att sedan måla. Kan täcka pressening över den för att bedömma hurpass den ser ut torr xD.

Priset ligger på 400 då ingår nya lvitmåladeluckor,nätetdock omonterade luckor (dyrt att lägga ut beslagen) och sätter takpapp, och hylla/krypin vitmålat.

Sen kan jag byta reglar som blivit gnagda på inne i facken ej benen. byta baksida, putsa insida+utsida rengöra och måla insidorna, fästa hylla i båda facken och lägga pressenning så den håller sig torr till köparen hämtar den.

i detta fall kostar den 700kr

Kvar at göra med den i detta fall; Måla, piffa upp eller byta benen, montera luckorna, sätta fast gallret och täta övre facket om en klanin är tänkt att bo där vintertid.

Den är 0.8-0.9 kvm och passar småraser och medelstora. Liten hona med kull. skall mäta exakta mått när jag hittar minamått redskap…

Pm:ar dig ang måtten och fixar en skiss på den så ser du hur den är uppbyggd. Går att bygga ut/bygga till ytterliggare fack längst ner om man byter ut benen till längre för ännu ett fack.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **