Bilder från Rådsparken
Nu kommer lite bilder från kaninhoppningen i Rådsparken imorse. Jag var bara där 30 minuter, eftersom det var SVINKALLT. Aja xD Och bilderna blev inte allt för bra heller xD
_Kommentera inte innan jag lagt upp samtliga bilder, tack :)
_(Ni som vet får gärna säga vad kaninerna heter, för jag har ingen aning!)

Nu får ni skriva hur mycket ni vill! :D

åhh, va söta :) o duktiga :)

Jättefina kaniner! Duktiga hoppare. Tog du med dig Moses? Lärde Candy m.f honom lite hoppvett? XD
Jättefina bilder också, några var överexponerade men vet hur det är. Lyckost dig som fick fota ute i en park! Hos oss var det inne och hoppbilderna var på någon tråkig grå "förhöjning" med en elak matta och ett järnvägsspår i bakgrunden. >__>
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Helt underbara bilder! Ser ut att ha varit en riktigt rolig dag
jättefina bilder :D
Hum.. Ska försöka… Elli får bekräfta sen :P
Bild 3/Bild fyra - Faith To Belive - Jospehine Svensson
Bild 10/Bild 11 - Elenaran - Lisa Olsson
Bild 15 - Candy xD Grönängens Theobroma - Emmy Rosendahl. Haha, vilken bild! XD
Sen är det ingen jag känner mig helt säker på.. :P Elli får pröva.. Gissar dock på att den kaninen innan CAndy kan vara någon av Josses niner..

Åh vilka fina bilder!! :D Super
Haha du är pinsam Emmy, ser du inte att hon fotat dottie ?:O :P
3 & 4 : Ekbackens Faith to Belive - Jospehine Svensson
8 & 9 : Ekbackens Karma - Ellinor Rydhamn
10 & 11 : Polstjärnans Hot Summer dream - Elina Lagebäck
Kuul, såg dig inte, men däremot min kompis ^^
Synd att du inte fick några foton på mina ;/
#23: HAHAHA X) Tänkte inte ens på Dottie! Vad elak jag är xD

#23 Jag tror jag fick på Troy, faktist ^^ Men stod på fel sida och fick inga hoppbilder ..
Assöta bilder! Men jag tänkte på en sak. Får man verkligen ta kort på andras kaniner och sätta ut dom? Ta inte illa upp, jag bara undrar! ;)
ASFINA bilder! ;D
#26: Japp, det får man. Det är fotografen som har rätt till bilden! Djur är inte skyddade på så sätt av upphovsrättslagen. Det är en annan lag som gäller när man publicerar bilder på människor där man tydligt ser vem det är, utan lov. Vi har en artikel om det, "Vart får man fotografera?". Jag tror den tar upp vart man får publicera bilderna på människor :P
Men med djur är det alltså helt okej.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#28 Ok, tack för svaret ! ^^ Och suuuuperbilder ! :D