solroser
jag har hört att man kan hänga solroser upp-och-ner (inte helt säker) och jag har en som blommar nu villket är bäst att hänga den upp-och-ner (om man nu kan det) eller bara ge den som den är och när ska man hänga den upp-och-ner i såfall
är tacksam för ett snabbt svar,för jag vill inte att blomman börjar typ ble försörd eller något
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Detta är ett kaninforum inte blomforum?
Och har för mig att det är OT-stopp helger eller minns jag helt fel? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Hon syftar troligtvis på om man kan hänga solrosorna upp och ner för att sedan utfodra med dessa eftersom hon lagt tråden i "Mat och utfodring".
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#1 Vad menas med OT-stopp helger? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#3 Ja jag minns inte om det var här eller på dvärgkanin.ifokus man inte fick skriva OT trådar på helgen (alltså som inte har med kaniner att göra) ^^.
Till TS: Solrosfrön är inte bra för kaniner, mer som godis, eller till kaniner som har väldigt svårt att hålla hullet då det är väldigt fett:)
#4 Jaha okej, då förstår jag :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Japp, vi har OT stopp på helger!
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#6 Då minndes jag rätt då :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
men nu var det inte solrosfrön hon undra över, utan om man kunde ge en kanin solros att äta, själva lomman alltså!
Jag har själv ingen aning men nån annan kankse vet?
Kram /Tess
Japp de kan äta hela solrosblomman. Däremot skall rötterna inte ges.
#9 ok tack
jag menade om man kunde ge det till sin kanin
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)