Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1162 ggr
jeffi89
0

Selective Rabbit?

Har någon här provat eller använder selective rabbit från lupus till sina kaniner? Har har lite beslutsångest vilket jag ska använda. Vart kan man få tag på svenska foder kanin o marsvin? Är det bra?

jeffi89
0

Putt

jeffi89
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ingen..?

jeffi89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om jag gör såhär då, vill någon hjälpa mig att säga om det är bra eller inte?

http://lupus.se/templates/group.asp?GroupGuid=702

[Cameliont]
0

Jag gillar det höga fiberinnehållet. Kommer själv att ge min kanin Oxbows Bunny Basics 15/23 under tiden han växer och sedan Bunny Basics Timothy. Känns mindre bra att det är importerat, men har inte hittat något svenskt foder med den sammansättningen jag söker.

jeffi89
0

Det har jag kikat lite på också :)

Fördelen med lupus är att min mamma äger en djuraffär så hon kan köpa in det till butiken så att jag får det lite billigare.. Men hon kanske kan köpa in oxbow till butiken också?..

jeffi89
0

Vartifrån ska du köpa(köper?) du oxbows ifrån? :) och hur mycket betalar du?

Eriikaa
0

Cuni Complette har ännu hörge fiberinnehåll. Det kan jag rekommendera dig starkt! :D

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

jeffi89
0

#7, tack! :) ska kika på detta!

[Cameliont]
0

Oxbows är dyrt, 199 kr för 2.5 kg. Har beställt från crtzoo.se nu, men verkar vara samma pris överallt. Köper man ex Edel eller Mästers etc så får man 25 kg för samma pengar, men då är innehållet annat också. Jag tror på att ge mindre mängd av ett bättre foder, men som sagt både dyrt och importerat så helt ultimat är det inte. Hur mycket kostar fodret du kollat på?