(S) Honor lånas ut/säljes
Hej!
Har bestämt att det är bäst att låta min dvärgvädurstjejer få bo hos någon annan ett tag ovh ev. stanna där om det känns bra för både oss båda och kaninerna.
De får gärna ingå i Avel, men de är fortfarande bara unga, ett krav är att du ska kunna ställa ut de båda och söka dispens på den ena om det är så att hon går igenom.
Den ena är rexpälsad dvärgvädur, blå otter. Har en vit blåögd mor-förälder och kräver därför dispens. Hon är märkt med stamtavla. Jag har inte sett några vita strån på henne, men kan söka igenom henne ordentligt.
Den andra är en rexbärande dvärgvädur, viltblå. Hon är märkt med stamtavla och är en av mina första egen uppfödda med just stamtavla. Saknas bara mammans stambokföringsnummer (hon ska ställas i augsuti)
Förutom kravet att du ska kunna ställa ut de har jag bara ett krav till. Och det är att du är beredd på att jag överlåter de till dig och då vill jag helst att de blir hos dig. Säljer/lånar ut de helst tillsammans men du får givetvis sära på de senare. Om de ska gå till Avel säljes/lånas de endast ut till wienerfria linjer.
För mig kvittar det vart i landet de hamnar så länge transporten kan lösas. Jag vill även ha kontakt med dig efteråt för att se hur det går!
Hade tänkt mig ca 600kr för båda om du vill låna de. Men du behöver givetvis inte betala mycket mer om du vill behålla dem.
Fler bilder kan visas! :)
Hälsningar Annika, skriv en kommentar eller skicka ett mejl om det verkar intressant!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag finns i Skåne! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Strunta i priset, jag sätter ut mina tjejer till den som jag anser vara mest pålitlig för en turpeng!
Är rättså akut. :)
// Anka
MÖste säga jag e riktigt sugen dock har jag inte tid just nu tyvärr. Var bo du i Skåne på ett ungefär
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
MÖste säga jag e riktigt sugen dock har jag inte tid just nu tyvärr. Var bo du i Skåne på ett ungefär
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Mejlar om otter-tjejen, mycket intresserad!
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
Har skickat PM till dig nu, vill gärna låna båda två om jag får…
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
#4 Jag bor i Hörby, men har ev. redan hittat en som är intresserad :)
#5-6 Ska svara strax! :)
// Anka
Dvv-tjejerna flyttar troligtvis till Shabby-Chic! :)
// Anka