(K) Kaninunge köpes!
Hej!
Jag har skrivit en tidigare tråd då jag har gått i kanintankar.
Nu har jag införskaffat stor bur, massor med kaninsaker och allt som jag tror behövs, och sambon håller på för fullt just nu och kaninsäkrar hemmet.
Jag har tänkt att ha kaninen "frigående" inomhus, men ändå ha en bur där den ska få vara på nätterna samt ha sitt krypin i. Så har donat och fixat bort alla sladdar. Jag tror inte riktigt på att ha en kanin i bur hela dagarna utan tycker att den ska ha hela hemmet att leva i.
Så nu fattas bara kaninen! :) Jag bor i Upplands Väsby i Stockholm så skulle vara bra om den gick att köpa någonstans i närheten då jag inte äger en bil. För mig är det viktigt att kaninen är lugn och social och mår bra. Ja, eller att den matchar med mig så bra som möjligt.
Jag har fastnat mest för teddylöwen/lejonhuvade (?) tror jag dom heter. Iallafall de fina kaninerna med massa tuffs och uppåtöron. :D
Om ni vet något så hör av er!
Om vi får in köpare parar vi våran Engelska scheck Mindy med Dvärgväduren Felix, om du är intresserad. Vi finns i Märsta rätt så nära Upplands väsby. Vi parar så snart vi har fått tag på köpare. Eftersom mamma har uppåtöron så kan det bli både ner och upp-öron. Intresserad?
Dom var riktigt fina, men var ute efter nånting lite mer såhär http://migrated.ifokus.se/uploads/768/7684de798575bfc3a76ea9021582219d/img-8359.jpg (hittade bilden på google).
Skulle gärna vilja ha en kanin lite snabbare än så, eller vad man ska säga. Nu när allting redan står klart för inflytt :)
#2 Jaha, så synd.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Nästan exakt en sådan kanin fast helvit har jag :). Lejonhuvad kanin är en underbar ras, med mjuk härlig men lättskött päls och lagom i storlek, enligt mig. tips? är att söka på google typ lejonhuvad kanin uppfödning Stockholm. Eller också kan du gå genom blocket och hitta uppfödare där ifrån. Lycka till!
Har du kollat igenom annonserna här på sidan? :] Kolla även på lejonkaniner.ifokus ;)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#2 Åh, lyckost dig! Dom är ju så otroligt fina.
Ska kika på lejonkaniner.ifokus. Blocket har jag däremot dragit mig lite ifrån då det kan vara oseriösa säljare där, utan intresse för att kaninerna ska må bra.
Därför kändes det bäst att söka här då det känns som alla som hänger här är väldigt kaninintresserade :)
Tack för tipsen!
#6 - Förstår dig med blocket, finns många oseriösa där tyvärr. Tycker att du valde ett bra val av ras. Lejonkaniner är helt fantastiska! Har själv en liten kille här hemma. :3
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en jättefin, underbar, social, tillgiven, teddyvädurskille till salu. :) Deniro heter han. Han har dock hängöron, fast han har väldigt med fluff. :)
Finns i Gävleborg, men transport till Stockholm är nog inga problem! :)
Min hemsida är www.borgbackens.tk, där finns mer info om honom under "Hanar". ;)
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Jag har en kull just nu som blir 4veckor på tisdag.
Dock är denna kullen lejonhuvade dvärgvädurer.
Men kanske oxå kan vara innom intresse? 
Både mamman och pappan har man och de ungarna som ff är tillsalu kommer ha man. Både mamman och pappan är jättesnälla och kelna. Pappan är där lite fart på och han är lilla charmtrollet här hemma.
Du kan kolla mer inne på min hemsida; www.snowflakeskaniner.tk
Finns nere i skåne men transport borde gå att ordna.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt