Presentation
Det var ju ett tag sedan som jag såg en tråd som handlade om just detta ..
Så , tänkte att jag kunde göra en ny .
Om det är okej , förstås . 
Ni får ju självklart skriva om er själva här , och lägg gärna upp en bild på er också !
Lite om mig dårå:
Jag heter Victoria Hedelin . Mina mellannamn är Louise och Sofia . Jag såg ljuset den 12 februari 1997 .. Mina intressen är fotografering , djur och målning . Även kodning för hemsidor och bloggar då och då , när jag känner för det ..
Min familj äger 3 rottweilers , varav 1 hane och 2 tikar . Hanen är kastrerad och kuperad (p.g.a diskbrosk i svansen och han fick ont) . Jag själv äger några kaniner och driver en kaninuppfödning i en liten skala .
På fritiden ägnar jag mig för det mesta åt kaninerna , hundarna , fotografering , målning , vännerna , familjen och såklart min underbara pojkvän .
Min pojkvän heter Jonathan och vi har varit tillsammans ända sedan den 23e juni 2011 , och jag älskar honom av hela mitt hjärta . Jonathan är lika gammal som mig fast född 1 april 1997 .
Mina favoritband är Kapten Röd , Roffe Ruff , Silverstein , Rammstein , Eddie Meduza , Bob Marley , Zebra Head , Nomy , Hollywood Undead , Sunrise Avenue , Linkin Park , Gorillaz , Volbeat and so on .
Jag gillar även att sjunga .. 
Bild på mig .