Kaninuppfödning
Hej! Jag har tänkt att starta en liten kaninuppfödning. Men vad ska mitt uppfödarnamn vara? T.ex "Regnbågens Heavenly peace" Då är alltså Regnbågen ett uppfödarnamn. men vad tycker ni att mitt ska vara?
tacksam för svar :)
Kramkram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efternamn? Gata? Mitt skulle då bli Lindius Kaniner eller Nyhammars Kaniner. Jag personligen tycker att det är lite tråkigt med gata, efternamn så jag tog Fabulous Kaniner. Man kan också ta något fint ord, något som ens kanin heter eller liknande.
# 1
Ja precis, För mig hade det blivit Rehnströms kaniner eller Rickards kaniner. Vilken jag absolut inte vill ha. Fabulous kaniner va coolt, har du något snyggt förslag som liknar det?
Fjärilens kaniner? Tror inte att någon har det… :P Jag tycker att det låter gulligt iaf :)
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat
Kolla bara innan d bestämmer dig för något namn så ingen annan redan har det:)
Jag har valt namnet på min uppfödning efter en kanin som betyder mycket för mig,
Pigelinas är kanske inte en av dom finaste namnen jag kunde valt men jag trivs med det eftersm det betyder något:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Min uppfödning heter Stengården's. Jag bor på en gård som heter det så tyckte att det passade ^^ Tidigare hette jag och min syster "Töserna's Kaniner och Marsvin" men det ändrade vi på. Annars så kan du nog leta runt lite på internet t.ex google och prova dig fram och se om du hittar något som inte är upptaget. Det kan ju vara svårt då alla uppfödare inte har hemsidor. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~