Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 824 ggr
Tregly
0

(S) hane 1,5 år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste tyvärr sälja min kaninhane Laban som fyller 2 år i november. Han är troligen blandning mellan dvärgvädur/hermelin och enkelmanad lejonhuvad kanin. Säljes med isolerad utebur på ben som kan användas både sommar och vinter i fint skick! Har faktiskt 2 såna burar. Den ena är isolerad, den andra inte. Hanen är ej kastrerad och därför funkar han bäst ensam. Han har troligtvis dolda anlag till långhåriga avkommor då han själv är korthårig men brodern ur samma kull blev jättepälsig. Så troligtvis bär föräldrarna på någon dold gen så mycket troligt att Laban också har det :) bilder på föräldrarna finns vid intresse! :) pris kan diskuteras. Behöver sälja honom eftersom jag ska börja gymnasie till hösten och ska därför flytta hemifrån. Hade gärna haft kvar honom men han är utekanin och han kommer nog inte må så bra om man ska ändra om honom till innekanin.

Han har aldrig varit sjuk och är mycket frisk och glad just nu. :) Ä du intresserad så skicka gärna PM :)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

natha-mjau
0

gud va söt! hoppas han får ett bra hem

Tregly
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack! Ja han är jättesöt. Hoppas med han får ett bra hem annars vet jag inte vad jag ska göra med honom. :)

Seriously, you don't!

[Cameliont]
0

Var finns han?

Tregly
0

Han finns i Olofström :)

Seriously, you don't!

[Cameliont]
0

Synd att han inte finns närmare mig, blev jätteintresserad av din annons.

Tregly
0

Okej, men var bor du då? Nära Borås?

Seriously, you don't!

[Cameliont]
0

Nej tyvär, bor lite norr om Stockholm och vill gärna ta hand om en omplaceringskanin med utebur.

Tregly
0

#7 Jaha vad synd! Var ju faktiskt i Stockholm denna veckan. Fast dock hade vi inte haft plats för kanin och bur..

Seriously, you don't!

[Cameliont]
0

Hoppas han får ett fint hem!