Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 860 ggr
[linneasandberg]
0

Leksaker?

vad säger ni om leksaker till kaniner och marsvin? är det bara ett säljningstrick eller är det bra och kul för kaninen/marsvin? som bollar med godis i osv.

[linneasandberg]
0

ingen som vill slänga in en komentar?

kaninjosse
0

Inte speciellt populärt hos mina kaniner, de vill hellre gräva och springa i tunnlar osv.

Fridaaaa
0

eVarkens mina kaniner eller marsvin leker med såna leksaker, dem gillar med tunnlar och hus :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

torpetskaniner
0

Mina uppskattar grenar som "leksaker", som jag plockar själv. Har även en liten träleksak med bjällra till hermelinen som han tycker om att kasta omkring när ingen förstår sig på honom =)

Har en boll man kan lägga i godis i också, poppis - dock hos dem som varit utan pellets hela dagen :P

kaninjosse
0

#4 Tänkt lite på detdär med mat i en boll, är det verkligen kul, eller mess irreterande/förvirrande att inte komma åt maten?

tesselituss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina kaniner älskar sina leksaker, de springer gärna och skuffar runt sina bjällerbolllar o dyligt. De blir även helt tossiga när jag tar fram godisboll! Mkt populärt här i allafall!

Kram /Tess

tesselituss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#5 man kan ju reglera öppningen för godisbollarna, så i början kan man ju ha mer öppet och krympa llt eftersom kaninen lär sig att de kommer godis därifrån om han skuffar runt den.

Kram /Tess

torpetskaniner
0

#5 Jag har alltid på största öppningen, så det är inte särskilt svårt att få ut maten/godiset. Dem får kämpa lite och blir sysselsatta.