Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 636 ggr
[Sara-]
0

Stapla dessa burar?

Tror ni det skulle gå att ställa 3 sånnahär burar på varandra? Mot en vägg då så dom får stöd :)

http://webshop.gnagarboden.se/bateman-envanings-p-213-c-290.aspx

[myran96]
0

det skulle kanske gå, om inte taket på burarna lutar?

[Sara-]
0

Jag vet faktiskt inte om det är det, svårt att se på bilden! någon som vet om det lutar? Annars borde man väll bara kuna sätta något under så att det inte lutar?

tokmaja78
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänk på att benen ska hålla bara. Trä är ju i regel tungt o benen såg ju inte ut o va dom tjockaste… Kolla upp vikten först så de inte går sönder,,

[Sara-]
0

20kg står det att dom ska väga, så den understa får då ta 40kg,?

tokmaja78
0

#4 precis 40 kg. skulle kanske haft ben i mitten oxå då den ser ut att vara ganska avlång.. Ska du ha den ute?

kaninjosse
0

Kanske bäst att såga av benen med så de blir en enda stor klump, möjligvis att man stödjer en pinne på alla burar

[myran96]
0

den understa buren kanske orkar om man bara staplar två st

[Sara-]
0

Ja dom ska stå på en balkong :)

Okej hm ja man kanske kan ha 1 bur på bara? så det blir som en 2facks bur och sen ha den 3dje buren bredvid på golvet? :P 1 bur borde den väll orka bära?

tokmaja78
0

Jag skulle satt något i mtten av buren som hjälper att hålla upp tyngden.. Att såga av benen om den ska stå på balkongen är kanske inte så bra om de blir blött….

MikaTela
0

Ser ju ut på ena bilden att den kan bära upp två.

Skriv och fråga henne som har shoppen så ska du se att hon säkert svarar så gott hon kan! :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

AnnaEE
0

Ta av benen på den nedersta och palla upp buren med lecablock istället. Är billiga att köpa kostar under 30:- oftast och är riktigt stabila. Så hade jag gjort iallafall : )
Har en liknande bur som denna och på min lutar taket lite snett bakåt.

Lycka till : )