Kanin iFokus

Kanin

Etikettsjukdomar
Läst 655 ggr
Kassy
0

Förskyldning

Hur botar man förskyldning?

Har fått två sprutor av veterinär som jag ska ge dom i 10 dagar och har gjort det men det hjälper inte och nu har hon semester :(

Om det inte är bättrre efter helgen kommer jag åka in till veterinär som bor längre bort, men känns som att vissa här inne på KIF vet bättre än vissa veterinärer ibland så tänkte fråga er först..Obestämd

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Kassy
0

Nu vet jag varför dom är förskylda, när det regnar så mycket som det gör nu så regnar det igenom presseningen! Ska köpa nytt imorgon, har dumt nog inte märkt det tidigare eftersom jag inte varit hos dom när det regnat så mycket som det gör nu.

tips? på att få dom att tillfriskna?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

Kassy
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Puttar upp tråde då jag behöver hjälp