(K) Utställningskanin
Jag har blivigt väldigt intresserad av utställning och skulle vilja satsa på det. Så söker en kanin som är efter utställningsföräldrar!
Gärna nära stockholmområdet ;)
Skriv om du har eller vill tipsa om någon !! Dom behöver inte vara leveransklara enu, kan vänta :D Föräldrarna till kaninen ska ha bra temperament!!
om du vill hjälpa mig att hitta min kanin så blir jag väldigt glad :')
(vill bara tilläga att jag älskar kaniner och kaninen kommer få bästa, tänkbara hem här hos mig! Kommer ta hand om den minst varje dag och kela med dem. Så jag kommer inte bara låta den sitta och sedan ta med den på utställning)
jag ha en jätte snäll kaninunge som heter Ronja, hon är nu 12 veckor gammal och har en jätte fin stamtavla.Hon är av rasen lilla tysk vädur och har färgen viltgrå.
Hennes pappa är väldigt snäll, glad och go har ställt ut honom och han har fått 94,5 p men han kan få mycket mycket bättre! :)
Hennes mamma är inte utställd men det ska jag göra snart :)
Båda föräldrarna är mycket snälla med bra temprament! :)
Finns i stockholm, nacka :)
juste, på bilden är hon 3 veckor :) men kan skicka fler om du är intresserad! :)
haha glömde en sak till :P min hemsida gå in och titta om du vill! :)
Myran96
hon var jättesöt! :) Ska tänka lite…
jätte bra ! :) mejla mig om du är intresserad! :)
Jag har en svart liten rex hane efter tva jattefina foraldrar. Jag bor runt sthlm i Balsta.
Jag ar i USA sa de ar drf jag inte kan skriva de sista bokstaverna i alfabetet, hehe
(ingen fara)
Har du några bilder på honom? :)
Är du intresserad av Hona eller hane??
Jag har viltgrå dvärgvädurar med bra stam till salu ! Leveransklara. Öronmärkta med stamtavla.
Sen har jag en Lejonhuvad Kanin hane som är leveransklar.
Och om 3 veckor har jag leveransklara Lejonhuvade Kaninungar i färgen madagaskar.
Kika in på min hemsida.
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå
Jag har en Blå Lejonhuvad liten kille på 1 år . 
Inte utställd då jag inte är medlem i SKAF längre , uh .. Önskar att jag var , men tyvärr . 
Mycket fin kille som älskar att kela , skulle kunna vara rolig att hoppa med också om man tränar honom till dig . En liten och kompakt kille , passar bra till Avel ! Lämnar VÄLDIGT fina ungar efter sig .
Finns i Ljung/Herrljunga , Västra Götalands län . Men transport upp till Stockholm brukar inte vara några problem ifrån Göteborg .

Har inte riktigt bestämt mig om jag vill ha en Hona eller hane? xD Det spelar igentligen ingen roll för mig, bara den är söt ;)
Kanske skulle vara något… Men har´u bilder?
Den var riktigt sööt! :D Men undrar om han skulle gå bra i utställningen? Är ju det jag vill pröva satsa på :) Värkar kul!!!
Finns bilder på min hemsida !
Dvärgvädur i Viltgrå
#10 Jo då , det tror jag faktiskt . Han ställer upp sig så snyggt när han sitter på ett ställe . Det är ju alltid värt ett försök ? 
#0 Har du tänkt att avla på kaninen sen ? Alltså ha lite uppfödning eller är du bara intresserad av att ställa ut? :)
Dvärgvädur i Viltgrå
Jag skulle vilja avla, ja :) Men ska tänka vidare om det är en utställningskanin jag vill ha. Har nämligen fastnat för rasen teddydvärgvädur :)
ÅH så sööt! helt underbar :D
Visst e han söt :) Behåller kullbrorsan som ser nästan identisk ut. Öronmärkt och har stamtavla :)
Dvärgvädur i Viltgrå
Jag har renrasiga lejonhuvade dvärgvädurar med stamtavla i färgen blå zobel.
Hona och hane finns i uppsala län/bålsta men åker med jämna mellanrum in till sthlm.
Bilden är på honan.
Maila mig om du skulle vara intresserad.
Här föddes en kull dvärgvädurer i tisdags.
De har stamtavla med div. meriterade utställningskaniner bakom…
Föräldrarna är inte bedömda än dock..
Mamman är madagaskar och pappan blå zobel.
Ungarna ser ut att bli helsvarta och och albino dock…
Mvh. Ann E Mellerudskaniner och Dvärgvädurer www.mellis.n.nu
#7 Kolla pa min hemsida, dock inga nya bilder men jag ar hemma pa lardag och kan ta nya at dig. Han ar efter en hane som ar atbf pa 95p och mamman ar stbf pa 94,5p. Det kommer formodligen bli en riktigt fin tavlingskanin och dessutom haller mini rexar att tavla med langre an tex lejon och andra raser som tappar tavlingsformen.
Skicka mig ett PM sa kan vi diskutera vidare i sa fall, priset som star pa hemsidan ar diskuterbart om han kommer till ett hem dar han far stallas ut =)