Rådsparken 21/4?
Nån mer än jag (& tribe & myriis?) som ska till Rådsparken den 21? :) Skulle ju vara kul att träffas. För de som kan såklart :) Ska dit med moses och bara titta på & fota lite :)

Oh, gud vad kul! Önskar att jag bodde närmare. Vill ju se Moses in real life, :)
Lova att lägga in massor av bilder! Ska förresten också på en utställning 21/4 .. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag kanske ska dit. Kom på det nu :D Vi får se..

Vars är den?
Jag ska inte dit :)

#2 Åh :D Kuul! :D
#3 Rådsparken, Stockholm.
Jag ska diiit :D Ska tävla min lilla dvärghare samt hämta min nya kanin ;) Och tävla en annan tjejs kanin!

5# Skooj! :D
www.frihetenskaniner.se

#4 Okej :)
Ta massor med bilder :)

Jag ska till Rådsparken!!!
Vad roligt. Vilken tid är det?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

De vet jag inte XD Vet du det Roobyn?
Och vet ni om man får åka buss med kanin? XD

10# Ang. att åka buss med kanin så tror jag inte det. En tjej i min klass ska para sin hane Charlie med mina kompisars hona Millan. Kompis1 (hon med hanen) bor en bra bit inne i stan, och Kompisar2 (de med honan) bor ute på landet. Men hon ska gömma honom under jackan. XD
Jag tkte att dt var korkat. Hon borde lägga in honom i en transportbur, täcka över med en handduk och säga att det är en hona med en unge som har fastnat. Då kommer chaffören säkerligen att köra dem! :D XD
www.frihetenskaniner.se
Det vore ju kul att komma och titta och fota lite! :D
Tina vad säger du? ska vi inte dit?? en stund i alla fall. Om det är fint väder :)
#12: Jovisst, beror ju på vilken tid och sådär! Jag jobbar ju mellan 11.30-14.30 men är ju där från klockan 11.00.. Sååå det beror på vilken tid det är, och om vi kan släpa med oss Kim ^^ Men jag skulle tycka det var jättespännande och roligt

11: Säg till din kompis att sätta kaninen i en transportbur och åka med den. Det är helt lagligt och busschauffören har ingenting att säga till om ;)
Ja, man får åka buss med kanin, Tilda.
Tina: Det börjar vid 10 :)
#16: När "slutar" det då?
17: Jag är dålig på tider, och det går inte att säga en exakt tid ;P Men mellan 15-19 tror jag.

Okej, man kan ju åka buss & tåg med hundar, så varför inte en kanin? ;D Men tror pappa skjutsar iaf ;)
#19: Ska du vara där hela dagen, eller bar en stund? :)

Hoppas någon/några av oss träffas!
tåg får man iaf åka med kaniner… Jag såg en tjej som hade sju kaniner med sig… transportburarna var radadde på varandra på en sån där sak som man kan spänna fast bagage på XD

Vet inte ens om jag ska dit längre .. Pappa tycker inte jag borde åka .. Aja, får se om jag dyker upp ;)

Matilda: kan inte du logga in på msn? Förlåt att jag skriver här!

Jo, men det vill sig inte! Försöker hela tiden. Pappa är och fixar med bilen och mamma kan inget om datorer xD men såfort pappa kommer får han fixa det ;)
Jag kommer ^^ har fyra kaniner med mig :
The Game of Love
Troy
Sheldon
Glädjens Närhet
Hoppas du har med kameran Twinne skulle gärna vilja att du fota mina kaniner.

Nu är det bestämt att jag kommer ;D Pappa vill sova ut imorrn, så jag hoppas ni är kvar vid 12 tiden! :D Och Moses ska också me ;D
Tribe: Ja, det vill jag gärna :D :)
#27: Vi blir nog kvar till fem :P
Skulle uppskatta om du ville fota mina kaniner också =)

#28 Kommer fota alla kaniner som hoppar ;D Hoppas bara det blir liiite fint väder iallafall :)
#29: Hörde att det skulle bli soligt iaf :P Och minst lika varmt som idag, så det är väl något xD