Gnagare.ifokus?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Någon som är sugen på att starta gnagare.ifokus? Jag har personligen inte riktigt möjlighet att ha hand om en ifokus-sajt, men är gärna medhjälpare.
Jag saknar gemenskapen mellan de olika djurslagen, det är kul att även se helt blandade bilder på olika gnagarei samma tråd och det finns en del intressanta gemensamma diskussioner. Till exempel om de nya kommande reglerna från jordbruksverket, samåkning till smådjursmässor utomlands, olika spån, man kan ha nytta av att se andra djurslags lösningar med burar och djurrum mm. mm!
Jag tycker det behövs en gemensam sida för gnagarna helt enkelt, någon som håller med, någon som kan tänka sig att starta upp?
Jag hjälper gärna till med aktivitet, moderering och artiklar.
Det här inlägget postade jag ursprungligen på hamster.ifokus, där jag "hör hemma".
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
skulle vara kul, men jag har inte den kunskapen för att starta en sajt 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Nja sådär bra idé, dock ingår inte kaniner då, då dem är hardjur inte gnagare ;) Sedan tar det ganska lång tid innan ens sajten kan publiseras (öppnas) :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Som Frida säger så är inte kaniner gnagare ;)
Tycker det ät mycket bättre att tex marsvin håller till på sin sajt hamster på sin osv. Annars så tror jag att det kan bli en del misförstånd ;)
Men det är min åsikt :)
What doesn't kill you makes you stronger.
å andra sidan kan det vara bra för att folk ska lära sig mer om andra gnagare :) man hjälper ju fler djur till att få en bra skötsel då :)

Ett annat förslag var smådjur.ifokus. Jag tänkte mig en gemensam sida för de mindre däggdjuren, hur man nu kan klämma in det i ett namn. =)
Att jag började tänka på det här beror på att en väns kanin fick avlivas i förra veckan pga fluglarver och jag tänkte skriva en varningstråd här på kif. Men så kom jag på att det gällde fler smådjur än bara kanin, men det finns ingenstans att varna flera olika djurfolk gemensamt.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.