Blir inget :(
Hej, skulle ju skaffa kaniner från en kompis men det ser ut som att det inte blir något.. pojkvännen vill inte då jag har tillräckligt många djur enligt honom.. Men men, har man sambo måste man ju vara överrens. Väldigt tråkigt dock, då jag vet att jag har tiden till att träna dem sociala, ge dem en bättre kost,bur osv. :( ville bara skriva av mig.. :(
Vad tråkigt 
TRåkigt.
Men du ge inte upp. MIn sambo ville inte ha fler djur efter 4 marsvin & 1 hund. Nu har jag 10 marsvin, 2 rex kaniner & en hund. Haha.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 jaa jag har ju lyckats att få alla 9 djur vi har nu ;)
#3 precis. Man ska aldrig ge upp.
Men man måste ta karlar på ett speciellt sätt. haha
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Haha, ge inte upp än! Jag fick bara skaffa 2 kaniner av min pojkvän. Han ville verkligen inte ha dom o blev skitsur på mig så fort ja fråga haha! Senare köpte vi 1till som dog efter nån månad. Nu planerar HAN att skaffa 2 kaniner till som vi ska ha ute.
Ge inte upp som sagt xd
kom på att jag ville ha ett marsvin två dagar innan jag fick en xd
Första dagen studera jag viktig info o fakta dagen efter tjata jag som bara den! min kompis skulle åka och köpa 2marsvin och då fick jag följa med också :D haha :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
haha okej, ja vi får se hur det utvecklas!
#6 du har väl inte bara ett marsvin?