Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1046 ggr
geeze
0

Synpunkter på bur

Är det någon som har sett eller själv har en sådan här bur:

För- respektive nackdelar tas gärna emot!

http://www.zoosajten.se/utebur-penthouse-till-kaniner-p-2076-c-313.aspx

Skrattande

[mla0826]
0

Har aldrig sett en sån förut men tycker att det liknar lite trixie bur och dom är rätt bra har jag hört :)

Wilmuut
0

MIn kompis hade en snarlik och den fungerade utmärkt.

Jag tycker såna burar e rätt bra, inge större fel! XD

Kristall
0

Ser ut som en Trixiebur ja, men de brukar dessvärre inte hålla så hög kvalitet (iofs kan man inte förvänta sig så mycket av en fabrikstillverkad kaninbur). Dåligt material, små i innermåtten osv.

För 2000 kr kan du antingen bygga en stor bur i riktigt bra material, eller beställa en av en snickare =)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Wilmuut
0

#3 Låter som en bättre ide! xD

Linnet
0

Absolut inte värd pengarna, håller dåligt och man bygger en mycket bättre bur för halva det priset. Sen brukar måtten inte vara godkända heller. Har fått en som följde med några kaniner som jag tog hand om, men jag tyckte inte om den, den var nästan ny, men var redan söndergnagd och hade gått sönder lite här och där.

MikaTela
0

Har haft en liknande bur som vi fick med till vår förra kanin.

Skräpbur rent utsagt - materialet är jätteklent så vårt sprack bara man skruvade i medföljande skruvarna till taket.

Håller med en annan att bättre lägga pengarna på att få en snickare att slänga ihop något bättre.

Det är för mycket pengar för en dålig bur. Hade den kostat 300 kr eller liknande så hade kvalitén varit acceptabel men inte för 2000 kr!

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Eriikaa
0

Har någon liknande. Min är det INGET fel på! Dock är inte min kanin där inne särskilt ofta. ^^

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

LucyLove
0

Hade en sån där bur förut, men den hade väldigt dålig kvalitet. Måtten var inte godkända heller. Den slängde vi.. Har haft en annan av samma märke som även den var i dålig kvalitet.

MoaLarsson
0

Jag skulle verkligen inte rekommendera en sån bur! Helt värdelös kvalite som går sönder lätt och den håller absolut inte på vintern om man inte bygger om den. Det är allt för tunt trä och taket sticker inte ut tillräckligt mycket för att det inte ska snöa in. Tycker du borde satsa på att bygga en egen eller kolla på blocket om du hittar något. Brukar finnas personer som säljer sina uteburar där. :)

Körsbär
0

Har skumläst kommentarerna men jag tycker att du ska bygga en egen bur, du får bättre kvalité och du kan själv bästämma storleK! ;)