Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 682 ggr
Tindrah
0

Så ledsen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är så himla ledsen, jag måste sällja mina älsklingar!!!! min kille ska flytta den 20de och då "kanske" jag får ha kaniner där men jag får inte ha dom hemma längre för min mamma :( 

Jag satte ut annonsen och tio minuter senare ringde en familj och ville hämta Labello.. dom kommer när som helst! guuud ja vet inte va ja ska göra ! det är ju min älskling!!! ja struntar i att ja får "en ny" kanin! ja vill inte ha några andra kaniner jag älskar mina!!!!!
måste försöka hitta en kaninvakt åt casper så han inte säljs,  ? någon som har något råd? ja kan ha kaninvakt tills den 20de och sen kan ja se om min kille får plats på hans balkong..

annars vet jag inte vad jag gör!!!  :(

/En ledsen matilda 

Tina-A
0

Usch vad tråkigt att höra.. Varför får du inte ha kaninerna kvar? Inte ens i 6 dagar till?? :(:( Jag har ingen aning om vad jag gjort i ditt fall … Måste vara jättesvårt

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Zvintos
0

Synd du bodde en bit bort, annars hade jag kunnat haft honom hos mig tills du kunde ta tillbaka honom.

Tindrah
0

nu är han såld.. fan det gör ont i hjärtat… !

eftersom att ja bor på internat så kan ja inte ta med alla mina kaniner, och hon sa idag att antingen får alla bo på skolan eller så får ja sälja dom för hon  tycker jag tar upp all plats på balkongen (dum anledning),.. jag kan alltså bara behålla en,.. så måste sälja två till och det är hemskt..

myriis
0

Sånt man ska tänka på när man skaffar kanin..

Taci
0

#4, Så dryg!

Gud va tråkigt med kaninerna =/ Hur väljer man vilken man vill ha kvar liksom :S

myriis
0

#5: Och med det menade du?..
Det är ens ansvar som djurägare, enligt mig
Visst, jag är ledsen Tindra att du måste göra dig av med sina kaniner, det är ju faktiskt inte så lätt direkt! Hoppas det går bra och dem får fina hem. Har du ingen bekant som kan ta dem, så att du kan hälsa på dem?

senna
0

Så vacker kanin det var på bilden, så synd att du måste sälja den :'/. Värkligen jobbigt :S

ciss
0

Såg annonsen på blocket (http://www.blocket.se/vi/11564347.htm?ca=2_s) - jättefina kaniner!

Hade jag kunnat så hade jag köpte dem. Jättefina kaniner, underbara färger och verkar vara jättesnälla ifrån vad du har skrivit här på KiF.

Sorgligt! :(

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tribe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tindrah: Jag kan tänka mig att ha din kanin hos mig om det funkar för mina föräldrar. Dock vill jag att han ska vara fullt frisk och du kan fixa en utomhusbur åt honom. MEN har du en innebur kan han bo i min lekstuga med buren.

Kaninen får bara bo hos mig till månadens slut.

Bor i Älta, och erbjuder stor rasthage till kaninen att springa i dagligen, kaninerna älskar det, och när jag har tid kan jag gå promenader med kaninen och om så önskas även hoppträna lite. Men gör inget som du själv inte vill att jag ska göra.

Hö ingår, städar buren 1 gång i veckan, eller mer om det är i behov.

Mat (pellets elr vad du har) behöver du ta med själv.

Mejla : Ellinorkrogh@hotmail.com om detta låter intressant.

Bifogar bild på min Hage.

ciss
0

9# Super! Hoppas att det funkar .. :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Matilda_91
0

#9: Vad snällt av dig!!

Blir det inte hett under studsmattan på sommaren? Kommer ihåg under våran, det var kokhett!

Tribe
0

Vi blöter ner studsmattan med vatten, som både är bra för kaninerna och de som hoppar (kaninerna är inte under då)

Under studsmattan är det svalt, skugga. kaninerna älskar det!

Tindrah
0

#12 tribe du är en ängel!!! det har löst sig för casper, men vän till mig har honom tills på söndag, sen får jag se om ja måste sälja honom, men jag ska lösa detta, annars får man väl skaffa inackordering på heltid,. men ja vill inte sälja mina diamanter!