OT - Glädjerus
Sitter är hemma med "endast" två små niner att prata med som inte förstår något alls av mattes konstiga uppförande, så jag måste få skriva av mig lite.
Till saken hör att jag nyss kommit hem från tatueraren med en otroligt snygg drake på höger smalben. Har varit så orolig för att den inte skulle bli bra och att det skulle göra ont (vilket det gjorde). Men den blev över alla förväntningar! *gladare än gladast*
Har ingen bild på den nu eftersom benet är inplastat och alldeles rött av irritation men jag hoppas att jag ska få till ett bra kort imorgon så ni kan få se anledningen till mitt inlägg.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Gud vad roligt!! Spännande med en tatuering. Man ska försöka göra något riktigt snyggt, och gärna orginellt (men man får ju göra vad man vill). Tycker det är jättekul.. Jag har funderat på att tatuera mig på sidan av låret, en liten bit under höften.
Längtar efter en bild! :) Hur vågade du "ta steget"?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Från början var jag sådan att "nej jag tänker aldrig tatuera mig för alla andra gör ju det." Men så för över ett år sedan hittade jag en bild på ett drakhuvud på Elfwood som jag kärade ner mig totalt i. Funderade fram och tillbaka och kom fram till att OM jag skulle tatuera mig så skulle det vara den. Månaderna gick och nu innan jul bestämde jag mig bara en dag för att jag SKA göra det. Så jag tog kontakt med hon som hade ritat draken och hon tyckte det va jätteroligt att jag vill ha den. Så nu sitter den där (efter 50 minuters nålstickande, ajaj)…
Värdinna på Fantasy
Kul som tusan! Längtar efter att få se bilder.
Jag skulle aldrig våga tatuera mig tror jag. Lixom. Den kommer sitta där resten av livet. Men kanske.. skulle vilja. men mamma skulle döda mig. :P
#1: Vad vill du tatuera då?

Kul som tusan, som Lotta sa. Lägg upp bilder! Vill gärna se! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Kul!

Kul :D
Så har man försökt ta lite kort nu då. Kan meddela att det inte gått så bra. Utan blixt syns det inte så bra och med blixt blir det återspeglingar i överskottsfärgen. Så ni får hålla till godo med en av vardera bild samt den text jag satt framför. Vill inte att någon tillfällig besökare ska få för sig att ta något som är mitt.
Första blir utan blixt…
Värdinna på Fantasy
Andra bilden med blixt. Man kan nästan se hur svullet benet är, för att inte tala om färgen som täppt igen hårsäckarna 
Värdinna på Fantasy