Cocacola Zero
Har du smakat cola zero än? Vad tycker du?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Den vad ganska god medan man drack men eftersmaken gillade jag inte riktigt. Jag brukar alltid dricka cola light (gillar typ inte vanlig cola) och jag tycker att den här smakade som cola light men eftersmaken var så himla söt..! För söt

Jag tycker inte om kolsyra, så jag dricker inte läsk :P
Har inte smakat den, men Sprite Zero är jättegod tycker jag, känner ingen skillnad på den o vanlig sprite :)

Har inte smakat på Cola Zero än. Men jag tycker inte speciellt mycket om läsk. Det är jo okej, kan ju dricka det när det bjuds på men det är inget jag köper själv. Tycker mest om vatten. :)
Men Cola Zero måste jag testa! ;D

Bläh, hatar lightdrycker ;) Skippar hellre läsk isåfall :)
gillar inte coca cola av något slag… jag hatade kolsyra förut men eftersom vi var utomlands så mkt och där kunde man typ bara köpa läsk och vatten å jag hatade vatten… så jag fick lära mig dricka läsk… men jag gillar bara portello, julmust (å påskmust samma sak ^^), hallonsoda och päronsoda.. :P mest Portello!!!!! :D hehe men inte cola

Gillar inte heller eftersmaken ..
Näpp jag har inte smakat den men jag har sett mycket reklam om den på tv ;P
light drycker INTE bra.. sämre än vanliga faktiskt.. men men,, jag gillar heller inte kolsyran så jag skippar all läsk och sånna mineralvatten och liknande..=)
Medarbetare på Hundar.ifokus

jag har läst en studie om de sötingsmedel de använder i lightprodukter och en del är samma ämnen som finns i regngöringsmedel så jag dricker inte sånt. Tar hellre en dos vanligt onyttigt socker än en massa syntet.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#9: Håller med :)

Har smakat, men den va väldigt söt!
Men sötningsmedel är cancerframkallande.. (som allt annat^^) Men enligt forskarna är det nyttigare att dricka orginal cola etc än alla j*vla lightprodukter
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Dricker hellre vanlig cola, gillar inte light :P
- Mvh Emma
Dricker inte läsk så ofta, endast på helger ibland, men då är det aldrig cola jag dricker.. :P Men visst är det gott med t ex fanta, men är inte speciellt beroende av det. Kanske skulle ta och smaka cocacola zero. :)

Tycker inte om cola så jag har inte smakat :P

jag vet inte om jag har provat den…men jag tkr itne om kolsyra särskilt mkt, det har en tendens att vara för mkt, och jag tycker att det är ännu värre i lightläsk. men jag vet att jag provat antingen pepsi, cola el ngn annan läsk som smakar kola som nu tagit med lite äpplesmak i sin kolaläsk
Dricker inte cola alls, men mamma tyckte den smakade godare än cola light.
#16: Det tror jag min mamma också tyckte, hon gillar jättesöta saker. Och hon, precis som jag, gillar inte vanlig cola utan vi dricker bara light.
Det farliga med light är att där är ju inget socker, men där finns sötningsmedel. alltså lurar man hjärnan när man börjar dricka light läsken. Hjärnan tror att den ska få socker. det är farligt!!!
#18: Men ack så gott? ^^
#19.. hihihhi ;D
Alla light produkter innehåller aspartam och det är inte bra för hjärnan…Och plus så innehåller cola(alla color)rengöringsmedel och på ett program sog man att en kvinna tvättade bort rost från ett rör med cocacola ,jag lovade mig själv att aldrig mer dricka cola gillar BARA Mer

Har inte smakat men ska ;)

#21 men då borde ju alla som dricker cola vara rena och fina på insidan;)
Hehe!:)

Hahaha 23#!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se