skojj!(inte kanin)
Igår när jag gick på gatan hittade jag 2 biobiljetter!Skojj!Undrar vad jag ska se!Kanske piraterna 3 det är premiär 23 maj samma dag som jag fyller år!:D

Tycker lite synd om den som tappat biljetterna, men jätte skojigt för dig! Pirates 3 tycker jag låter som ett bra val.
Wow. Häftigt :) Jag såg the departet härom veckan. Den var super. rekomenderas!
Det är så kul att hitta saker på marken. jag hittade en hundring en gång ;)
min kompis hittade en hel FEMHUNDRALAPP!!!! wooww..
Grattis, va kul du får den 23 maj!
Sen vill vi höra om filmen var bra!
Absolut ska du se The Pirates of Carribein 3 :D Grattis till fångsten :p
En gång fiskade min lilla syrra upp en hundralapp på havsbotten när vi snorklade xD. Ganska knäppt men de var gott med klass efter badet :P Kallar jag osså för en bra fångst :)
En gång hittade min mamma en halv hundralapp
:P

KUL :D
När jag gick på stan ropade en kille i 25-årsåldern efter mig. Du tappade den här, sa han och höll upp min femhundring som jag hade tappat genom ett hål i min byxficka. Riktigt riktigt schyst av honom att inte behålla pengarna :)
#8: Vilken ängel! :D Det ju var en väldans tur
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#8 Vilken tur du haft!:D
#8 Det var väldigt schysst! :) Tur för dig att det var en snäll kille och inte någon som hellre behöll pengarna själv. :)

Roligt :)
Se spiderman 3!
vi får se har inte betämt vad jag ska se än…har tid till 2008-02-06 då dem fortfarande är gitliga =D
#14: Okej. Då har du ju lite tid på dej :P
Du kanske ska spara biljetterna till vintern när det är kallt och ruggigt ute :P
Jag brukar aldrig hitta saker, utan det är oftast jag som tappar dom :P
#16: Hehe, din stackare!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#16: Haha, rätt åt dig xD Det kansk var du som tappade hundringen jag hittade här om dan? ^^
Vadå rätt åt mig :O Jag har precis förlorat 2 hundra spänn, du har snott dom! Fan dej :@ VILL HA TILLBAX DOM xD