Fototävling?
Har ni läst på Ridsport? Där brukar de hålla fototävlingar jätteofta. Just nu kör den en med teman. Liksom, en börjar hålla och bestämmer ett tema, till exempel Glädje. Då lägger de andra in varsin bild på något som de tycker är Glädje, och så väljer den som höll i tävlingen en etta, en tvåa och en trea. Den som vann får hålla nästa tävling och bestämma tema.
Vore det inte skoj att ha en sådan tävling? Vill gärna skapa den första tävlingen då :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Det vore skojj. Jag har själv velat ta upp det, men du hann före :)

Vi har ju många fototävlingar ;)

Har ni? :O
www.frihetenskaniner.se

#2 - Joo, vi har det. Men detta är mer som "tema-tävling"., mycket roligare tycker jag.. :)

Instämmer med Senna :)
www.frihetenskaniner.se

Just nu finns ju Vårfoto tävlingen & Månadens Kanin - April, och du har ju inte ställt upp i någon utav dom?

#6 - du riktar dig mot….. ?

Mig.
www.frihetenskaniner.se

Visst, det är kul och så men det är så stora tävlingar och tar så lång tid innan de avgörs.
Vore skoj med några små tematävlingar som går fort också.
www.frihetenskaniner.se

#9 Men tycker inte du ska be om nya tävlingar när du inte ens är med i de som finns? Det är kul med tävlingar, men Ridsport har fler medlemmar än oss på kanin har jag för mig, och sålänge det inte är många som anmäler sig till de stora tävlingarna, tror jag inte det skulle gå så fort med tematävlingar. Alla ska ju kunna vara med i tävlingar. Även de som inte är inne så ofta ..

#9 - Jaa, ellerhur. En "tema-tävling" skulle bara pågå i ca. 1 vecka.. :)
jag tycker inte det ska vara nån tävling direkt utan mer som på foto.ifokus . Att man har ett tema som kanske djur då och då lägger alla som har bilder på djur in sina bilder,om de vill.Så den kan pågå hur länge som helst och alla kan vara med …till ex här typ : Tema : Glädjeskutt
Tycker det är mkt bättre än Tävlingar

Det vore i och för sig roligt också :)
www.frihetenskaniner.se

Hm.. jag tycker att det vore kul ^^ Det är ju inte riktigt en tävling, utan mer som en lek… Den som startar tråden kan ju efter t.ex några dagar eler en vecka utse en vinnare, som får starta nästa tema…

Det var så jag menade ^^
www.frihetenskaniner.se
Vi har ju en tematråd med frihet/lycka/glädje, och en tematråd med kaniner som tvättar sig. Varit med i dom än? Och i månadens kanin får alla också vara med, och i vårfototävlingen.
Vill ni starta fler tematrådar så kör på. Förklara bara i inlägget vad det hela går ut på och sen är det bara att vänta på att folk lägger in bilder :)
Och ridsport har 1046 medlemmar medan vi har 451, så dom är 600 personer fler än oss! Men kör på bara om ni vill
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Visst :D
Tack Tina!
www.frihetenskaniner.se
#17: Man får aaalltid starta vilka trådar man vill ^^ (oooom det inte bryter mot ifokus-reglerna förståss!)

Tycker att vi har så många fototävlingar, kan lätt bli lite oseriöst på något sätt, eller att de tävlingarna glöms bort om man har flera småtävlingar :)
Tycker som Horsepower att de är roligare med tematrådar :)
#19: Medlemmar kan ju starta sånna tematrådar om dom vill ^^ Inte något som sajtvärden måste göra tycker jag. Leken att man får driva en liten tävling själv och utse vinnaren och så får den starta tycker jag lät rolig. Men jag håller med #20: Om att de "riktiga" tävlinarna kan glömmas bort, då vi är så få medlemmar :P Som sagt är dom 600 fler inne på ridsport