Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 835 ggr
sskaniner
0

öra la sig ner:)

hejsan

upptäckte för 2dagar sen att det var något konstigt med cookie men kom inte på vad det var hehe

har gått o funderat varför jag tycker det är något annorlunda tills igår då en kompis sa till mig

har du sett att cookie lagt ena örat ner?

haha tyckte det var något kontigt med hennes utseende men kom inte på att det var örat förens min kompis sa det för förut har hon haft båda uppåt haha

men aldrig sett en 2år gammal kanin läga ena örat ner tidigare utan bara ungar som lagt ner öronen

vad tror ni kommer andra örat oxå lägga sig ner eller kommer det fortsätta stå rakt upp?

ser rätt så dumt ut då hon har rätt så korta öron o att det ligger;)

//Sandra Johansson

uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)

[Wera]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

haha men vad knepigt att du inte märkte att hon lagt ett öra! x)
Skulle man kunna få se bild? :)

:holmgreen:
0

haha , varit där :P Ett tag la min ena ner båda öronen , och han har väldigt stora öron för att vara ganska "liten"… så de såg väldigt kul ut , nästan lite fult då hans huvud form är väldigt….ja XD :)

Men nu står båda upp igen och ibland lägger ena sig ner. Han är 2år och 6 mån ;))

sskaniner
0

#1 hade ändå kollat igenom henne några gånger då jag tyckte att hon var sig olik men fatta inte att det var örat jag inte kände igen haha

#2 ja det konstiga är att båda har stått rakt upp hela tiden, inte ens minta antydan på att lägga sig ner men nu ligger det haha

kan ta bilder sen när jag e uppe:)

//Sandra Johansson

uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)

mjuhm
0

Min hona på 3 år, la sitt öra för en vecka sedan. Hon skiftar på öronen, ibland har hon båda uppåt ;)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

dermot
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har en gammal 6:åring som inte lagt sina öron förrän nu x) Han har små öron så det ser hur roligt ut som helst ^^ Men de är klite "flaxiga" :p

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~