Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 868 ggr
moonii
0

R.I.P Litchi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

20 dygn lång var hans liv. Han har fått kämpa för sitt liv varje dag, varje minut. Lät honom extra dia och dom senaste dagar fick han även ersättning. Jag älskade honom så otroligt mycket. Tror inte någon skulle förstå hur mycket. Även fast han bara var 3 veckor så känns det som jag har känt honom i en evighet. Jag har tillbringat dessa 3 veckor kämpandes tillsammans med honom. Har vägt honom varje gång han skulle få mat, före och efter. Ibland gick han upp, ibland ner. Igår gick han upp 5 gram på en halvtimme och jag trodde då att han skulle klara sig, jag var SÅ säker på att det hade vänt. Och så kommer jag in på mitt rum och så ligger han mitt på golvet, död. Kände hur hans ryggrad och revben stack ut när jag tog upp honom. Han fick svälta ihjäl. Jag vet inte varför, men något måste jag ha gjort fel.

Han är (var)  SÅ speciell, jag tänkte behålla honom, trots att jag egentligen inte ville ha en kille. Men jag blev störtkär i honom och var fast vid beslutet att behålla honom. Jag var SÅ säker på att han skulle klara sig. Kanske för att jag förträngde hans smärta. Hans halvöppna ögon, hans svaga ben som knappt orkade lyfta honom ibland. Smärtan han hade när han bara la sig ner och sov i mina händer. Kunde ju bara lägga honom på rygg och så sov han. Jag skulle ha insett det och avlivat honom direkt. Istället så förtränger jag allt det där och försöker så desperat hålla honom levande. Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag saknar honom, älskade honom, och hur mycket jag hatar mig själv för att jag var så egoistisk. Jag avskyr mig själv. Jag skulle så gärna vilja byta plats med honom. Jag kan inte leva så här. Smärtan är outhärdlig. Skriver detta genomvåt av tårar och skakande händer.

R.I.P Litchi <3 Jag älskar dig så enormt mycket <3

Rexkanin
0

Vila i frid! :'(

Idag fick även lilla Lambo somna in :'( Hon blev också bara 3 veckor på ett ungefär… R.i.p…

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Sweet Teddy
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vila i frid ♥

/ Kram Johanna & ninerna. ♥

Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥

denice95
0

Åh så hemskt, vila i frid lille vän..♥

Luckyt5
0

R.I.P <3

/ Tilda

tesselituss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sov gott lilla hjärtat!

Självklart gjorde du allt för rädda den, de gör vi ju av naturen, rädda allt som räddas kan, även om det inte alltid slutar i lycka.

Du har kämpat som bara den med matat han, en stor eloge till dig!

Många kramar!

Kram /Tess

Trollas
0

Vila i frid. Du kommer att klara dig igenom det här. Han har det bra nu :'( <3

Kram Emelie och djuren!<3

www.Fotoryttarnas.se ;)

Plopp4
0

Rest in peace <3

Hälsningar Jossan

Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se

denice95
0

Kan inte annat än att hålla med #5!

moonii
0

Tack allihopa! ♥ Jag känner mig ändå så skyldig. Jag hatar att jag lät honom lida och jag kommer aldrig kunna göra något åt det. Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och gjort det annorlunda :'( ♥

[mla0826]
0

RIP Gråter

gaabriellaaa
0

fy blir helt tårögd av texten, så hemskt, men verkligen inte ditt fel! vila i frid<3