Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 994 ggr
Bamse 08
0

OT-Oslo :(

Hej!

Har ni läst om det som hände i Oslo?

Värkligen Hemskt:(

www.Aftonbladet.se

What doesn't kill you makes you stronger.

Ammestampe
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ja hörde på nyheterna nys så hemskt vem skulle göra någon sånt:(

Workingdog
0

japp har hört och läst. Hemskt. Och ännu värre är att min moster jobbar i centrala Oslo. Men hon hade tur. hon var inte så långt ifrån, men hörde smällen och fönstrerna exploderade och allt :O

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[sstorm]
0

De e hemskt och skit att de ska hända just nu när jag ska exportera en kanin dit imorn…

[Momiji]
0

Jo, eller inte läst. Min morbror är gift med en norska och dom är här och hälsar på nu(annars bor dom i småland) så vi har fått löpande telefonuppdateringar. Fy vad hemskt att sånt här händer. Kan inte förstå hur dom som gjort det tänker. Gråter

dermot
0

Jo, jag har läst om det :( Inte roligt!'

#3 kommer du ändå skicka dit den? Eller du behåller den så länge? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[sstorm]
0

#5 Veterinär intyget och importtillståndet håller inte så länge så de finns inget val direkt…

dermot
0

#6 Jaha, okej har du kontakt med köparen? Mest med tanke på om h*n bor i närheten kanske ? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[sstorm]
0

#7 Jo vi mailade idag ;) Hon ska börja åka tidigt imorn så vi hoppas att de inte stänger gränsen..

dermot
0

#8 Ja vad bra ^^ inte kul att skicka iväg en kanin om man inte vet läget riktigt ;)

// Anka