OT-Oslo :(
What doesn't kill you makes you stronger.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ja hörde på nyheterna nys så hemskt vem skulle göra någon sånt:(

japp har hört och läst. Hemskt. Och ännu värre är att min moster jobbar i centrala Oslo. Men hon hade tur. hon var inte så långt ifrån, men hörde smällen och fönstrerna exploderade och allt :O
De e hemskt och skit att de ska hända just nu när jag ska exportera en kanin dit imorn…
Jo, eller inte läst. Min morbror är gift med en norska och dom är här och hälsar på nu(annars bor dom i småland) så vi har fått löpande telefonuppdateringar. Fy vad hemskt att sånt här händer. Kan inte förstå hur dom som gjort det tänker. 
Jo, jag har läst om det :( Inte roligt!'
#3 kommer du ändå skicka dit den? Eller du behåller den så länge? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#5 Veterinär intyget och importtillståndet håller inte så länge så de finns inget val direkt…
#6 Jaha, okej har du kontakt med köparen? Mest med tanke på om h*n bor i närheten kanske ? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 Jo vi mailade idag ;) Hon ska börja åka tidigt imorn så vi hoppas att de inte stänger gränsen..
#8 Ja vad bra ^^ inte kul att skicka iväg en kanin om man inte vet läget riktigt ;)
// Anka