Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 685 ggr
Tregly
0

Ras? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! :) Nån som kan gissa vad det är för ras på min kaninhona? Färgen är japantecknad i alla fall tror jag. Eller det kanske finns nåt mer specifikt namn för hennes färg? Och jag gissar på att hon är en korsning, men mellan vilka raser vet jag inte. Tacksam för svar då jag kanske ska ta ungar efter henne så bra att veta :) Hon är duktig på att hoppa, ganska smal i kroppen, syns inte på bilden då hon har vinterpäls där. ska försöka leta upp nån bättre bild på henne sen! :)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

dermot
0

Kan ju troligtvis vara korsning mellan dvv och hermelin kanske? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Peak303
0

Ser ut som Gul elr cream/blå japantecknad men kan nog säga hennes ras som #1 sa. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Tregly
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okej. SKa försöka hitta en bättre bild på henne, för tror inte det är hermelin i henne. Hon är som sagt ganska slank och lång, inte som dvv som kan va lite rundare.

Färgen verkar stämma i alla fall. Skulle nog gissa på Cream/blå då eftersom hon är mer beige än gul.

Tack för svaren hittils! :) Kanske kommer fler gissningar sen.

Seriously, you don't!

Zvintos
0

Finns ingen färg som heter creme/blå. Glad Utan hon är antingen gul/blå eller gul/egern (tycker fälten har lite egern-ton).

Tregly
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#4 ojdå x) då är hon nog inte det. :) Vad är egern för färg?

Seriously, you don't!

Lina R
0

Egern är en ganska ovanlig färg. Anlagen är blått, brunt (havanna) och enfärgat. Färgen kallas för lilac på engelska, och ser nästan lite lilaaktig ut. Grålila skulle man kunna säga att den ser ut som.

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se

Linnet
0

SKulle väl säga blandras bara, för det är ju egentligen omöjligt att veta vad för raser som finns i henne, även om man kan gissa, så kan du ju ändå inte veta säkert och det spelar väl egentligen ingen roll heller.