Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 199 ggr
Tina-A
0

Förslag på förbättringar

Den här frågan har varit uppe många gånger förut, och jag letade efter en tråd om förslag på artiklar men jag hittade den inte :)

Nu undrar jag åter igen, vad saknar ni medlemmar? Vi vill ju självklart att ni ska trivas så mycket som möjligt! Finns det kanske en forumsgrupp ni saknar, hittar ni ingen som riktigt passar?

Något annat, några funktioner som jag kan fråga grabbarna bakom iFokus om dom kan göra något åt?

Artiklar som inte kommit upp?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

amand
0

En artikel om klickerträning hade varit kul! :D

Frida-L
0

En artikel om regler i Kaninhoppning, om det inte redan finns..

Tina-A
0

#1: Den är förhoppningsvis på G!

#2: Bra förslag! :)

[Quellii]
0

Artikel om hur man kan göra med tonårskanierna, det finns ju en om dom, men inte direkt hur man ska gå till väga :)

Sen så hade det vart kul med hur man gör sin egen "sak" artiklar,  hur man gör det själv, tex. bygga bur, hinder, hus och andra fiffiga saker ^^

Kanske intervjuer med uppfödare? Kaninhoppare? Fotografer som specialicerar sig på kanin?

Artiklar om kaninens sjukdomar (Fördjupningar). Om vad man kan göra själv, huskurer, örter osv. ^^

senna
0

Håller med #4 om en "gör det själv" -artikel! :D

[Quellii]
0

Det kan vara flera "gör det själv" artiklar ;) Dela upp det istället för att göra korta sammanfattningar, att man visar steg för steg hur man ska göra osv ^^

Tina-A
0

Bra förslag :) Några fler?

Och är det någon som saknar någon forumsgrupp? (Då det mesta verkar hamna i allmänt eller övrigt) :P

KajsaM
0

#4 Intervjuer planerar vi snart :D

[Quellii]
0

*Putt* :)

ciss
0

Fototävlingar!