Vuxen
När räknas en kanin som vuxen? Och är Lottie pellets en bra sort?
Tycker det är så svårt att säga när en kanin är vuxen. Runt 1 år skulle jag kalla den vuxen, men jag tror det är individuellt. Finns nog ingen exakt ålder då kaninen blivit vuxen, precis som hos människor! När är man egentligen vuxen? När man är 18? När man är 30? ^^
Lottie Pellets är det många som annvänder. Aldrig gjort det själv men bara hört positiva saker från folk som använder den.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag tror en kanin är vuxen när den är typ 3-4 år kanske. Eller det beror ju på hur man ser det. Men efter 3-4 år har den ju levt halva livet.
Lottis pellets tror jag är jättebra!!
Lottie är ett jättebra pellets, skulle gärna använda det om jag hade haft färre kaniner.
Men tyvärr måste man se till ekonomin också.
Använder ett pellets som är i princip samma som Lottie, men som är lite billigare och finns i större säckar.

Lottie är superbra men finns bara i så små påsar tkr jag.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag var på "granngården" för några dar sen och den pelletsen fanns i säckar i samma format som till stora hundar! Säkert 18 kg!

Jag kommer kalla Hampus vuxen vid 1-3 år :)
Lottie är jättebra! Jag använder det ^^

Men när kaninen är 3-5 år och har levt halva livet är det ju samma sak som att säga att en männinska blir vuxen runt 40-50.. Jag tycker nog att en kanin är vuxen när den är 1-1.5 år :)
Men ser iof både Albin och Gimzan som småbarn ;)
#7: Det har du rätt i. Men allt är ju relativt. :P Man ska vara barn så länge man kan :D
#8: Inte tills man är 50år kanske? :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]