(K) Dvärgvädurs Honor
nu har jag & Tove (nyhamns teddy) börjat planera vår uppfödning , eftersom vi ska driva en Dvärgvädurs uppfödning så letar vi fortfarande efter kaniner ! Men nu är det bara honor som vi ska leta efter , nån som möjligtvis har dvv i skåne eller har möjlighet till att transportera ner till Småland/Skåne ? PMA mej då !
btw , jag har precis gjort klar vår hemsida & kika gärna in på den 
http://preciouskaniner.webs.com/ - Vår kaninuppfödning kommer heta "Precious" eftersom vi båda tycker det är fint & skulle passa !
& Toves kaninungar (blandraserna DvärgTeddy&Dvv) går redan nu att tingas ! passa på ! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej har 2 dvv
Har en svart hona född 2010-08-21 Haft en kull.
En blå hona född 2010-07-14 haft en kull
Mer info vid intresse.
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Finns i skåne.
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Är det någon speciell färg ni letar efter? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#3 , ja , dem ska helst vara japantecknad , Zobelsiames (blå & brun) , Isabella , blå & vit , det står också på hemsidan 
Okej, har nästan bara viltgrå och andra färger med viltzoner :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#5 , jaha , mja , det är vi inte intresserade av , tyvärr :/
Det var det jag tänkte :)
Lycka till i ert letande!
// Anka
Är det okej med wienertecknade?
#8 , oj det har vi inte pratat om alls :o
ska smsa Tove nu & fråga vad hon tycker ,
jag tror att det är helt okej !
#9 okej, för nästa år till våren ska jag ha minst en kull.
Renrasiga dvärgvädurer.
Det kan komma madagaskar, svart, g/s japantecknad, o dessa färger i wienerteckning, men även enfärgade och vita med blå ögon.
Jag bor i Skåne! :)
nån som "jobbar" på kif som kan skriva till att vi inte vill ha nån viltfärgade ? 
Förhoppningsvis kommer det en kull Dvärgvädurar här hos mig i vår med. Isf blir Nogger pappan. :) Om jag hittar någon hona som är redo tills dess.
I den kullen kommer det nog komma vit blåögd, havanna wt (& WO), svart wt, Japanteckad svart/gul wt & Blå wt. Troligtvis blåögda. :)
Om jag parar med en rexhona blir det bara rexpälsade, parar jag med en normal RB blir det nog några normalpälsade med. :)
Bor dock i söderhamn, men transport är nog inte omöjligt. :)
Östergärdets Nogger »
Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk 
#13 åh vad fin!! *kär*
!alicealicealice!
!köpanu!
#14 Ska nog själv åka ner till skåne runt den 28:e juli, precis när hon är leveransklar, då kan jag ta med henne ner om du skulle vilja ha henne. Mer info: http://bunnygarden.webs.com/
#13 , herregud så fin! :O
#14 , JAJAJAJA! men jag kan inte köpa henne denna månaden D: får inte köpa förens nästa månad 
#16 varför inte dådå?
#17 , eftersom vi ska snart på semester & då tycker min pappa att vi ska vänta tills efter vi kommer hem så det inte blir för mycket för kaninen med att flytta runder
#12 , tyvärr vi vill inte ha någon rexbärare :/
#19, måste bara vara envis & fråga.. varför inte? ;)
inte riktigt vår grej:/
#21 Okej, synd. :)
Dom är hur charmiga som helst. ;)
Lycka till med att hitta kaniner & kaninuppfödningen! :)