Kaninträsket :)
Ja då har jag och min sambo också blivit med kanin ;)Inte nog med att det blev 1 kanin utan 2 för vi kunde ju givetvis inte enas om vilken vi skulle ha. ;)
Tur man bor stort så man får plats med sitt lilla zoo
Skulle gärna vilja ha lite NAMNFÖRSLAG på 2 töser och dessutom veta ifall deras färg kallas något speciellt.
Det är den med vit nos och liten vit bläs och sedan den som är brun och svart. Gissar på att den är tansvart men är inte så insatt i vad alla dessa miljoner kaninfärger heter ;)
Här kommer en bild som är lånad från henne vi köpte kaninerna av hoppas det är ok :)
// Madelene och Pälsbollarna
Sajtvärd på Camping
Medarbetare på Omplacering och Gecko
Ser ut att vara otter svart (det är en blekare variant av tan) och svart wienertecknad =). Kan ju vara holländartecknad om det är rasen Holländsk Kanin inblandad, vet du vilka färger föräldrarna har?
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Det är hermelin/lejon :) Ville egentligen ha en renrasig hermelin men blev så förälskad i dessa. :) Men vem vet blir kanske fler sen :) Är bara tänkt till sällskap så därför blev det som det blev. Vet inte vad föräldrarna har för färg men kan ta reda på det.
Tack för hjälpen
Sajtvärd på Camping
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så söta små!
Här kommer mina namnförslag:
Livia
Leonora
Marilyn
Poppy
Carla
Bonnie
Savannah
Liana
Emmi
Adina
Cameron
Isolde
Celine
Celina
Vilja
Sunniva
Vera
Thelise
Nemi
Milou
Mira
Bianca
Minnea
Ninja
Deliah
Estelle
Chandelle
tacks jättefina allihop :) jättesvårt med namn :( tror den ena ska heta tilde/tilda. Ska den svarta och vita heta tilde vet jag inte vad den andra ska heta. Annars ska ottern heta tilda och då vet ja inte vad den svart och vita ska heta hahaa
problem :)
Sajtvärd på Camping
här är mina namn förslag
saga
klara
nella
nelly
thea
sonja
tiffany
emilia
stella
sophie
matilda
ebba
elsa
tuva
hilda
astrid
mimmi
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Tack för alla NAMNFÖRSLAG det blev en Tinky (svart och vita) och en Tilda :)
Sajtvärd på Camping