Kaningårds namn
hej hej! Ska nu börja föda upp kaniner och söker ett fint gårdsnamn som inte är upptaget! Jag hoppar mycket med kaniner och kommer skaffa hoppkaniner(inte bara men mest hoppkaniner, ja) Jag kommeer inte föda upp någon särskild ras eller färg, jag kommer ha lite olika kaniner här hemma, om det är av intresse vilka sorter så kan jag tala om att jag kommer ha hermeliner, holländare, lilla Havanna, dvärgvädur och möjligtvis en teddyvädur och en fralla! Kanske går det återspegla hoppintresset i namnet? har väldigt dålig fantasi för tillfället och vill gärna ha hjälp, tack :)
Vad heter det där du bor? Har er gård något namn ifall ni bor på någon sådan? :)
Mitt "uppfödarnamn" är ju Stengården's och jag bor på en gård som heter det ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Svar till #1 :) jag vet! Ska satsa på hermeliner och holländare men någon enstaka hoppla in av raserna lilla Havanna och dvärgvädur kmr finnas också! :) Teddy och fralla är bara 2 stycken super mysiga kaniner som kommer finnas med på ett liiiteeet hörn! Svar till #2 Det heter klinten! Pappas "place" kallas Långsjögraven men det låter inte vidare trevligt ;) får se om kaninerna bor hos mamma eller pappa men det blir nog mamma och hon bor på kvarnvägen! :)
Menar hoppkanin, inte hoppla in
#3 Vad är fralla för ras? Fransk vädur?
Dem kräver ju en hel del plats plus att ska du para en sådan måste det vara jämnstora eller pappan mindre:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Alla registrerade (hoppkanin)gårdsnamn hittar du på skhrf.com under "Gårdsnamn" längst ned, där kan du se vilka namn som redan är uppagna :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Kvarnvägens Kaniner låter ju ballt
:)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Alla SKAF-reggade gårdar har du här:
http://skaf.info/index.php?option=com_content&view=article&id=535&Itemid=314
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Vad har du för mål med aveln?
Hoppkvarnen´s kaniner?