OT - Spökar det ?
för nån kvart sen när jag var ute & fixade äpple grenar till kaninerna så hade jag varit inne i vårt förråd & hämtat kniv & grenklippare(?) så stog allt precis som det skulle , så när jag gick ut & var klar skulle jag gå in & lägga grenarna där dem skulle va så hörde jag hur någonting trillade ner & glas gick i tusen bitar , så jag står helt stilla & hjärtat bultar som bara den & jag står där skit rädd x)
så när jag lägger ner grenarna i en hink så går jag sakta till förrådet & kollar vad som hänt , så låg det massor av glas på golvett & låder över allt.. vad kan ha hänt ? eftersom det hänt andra otäcka saker i min närvaro som t.ex. att jag vaknar upp mitt i natten med känslan av att nån sitter på mej , men inte ser nått. så har jag mer & mer börjat tro på spöken.. vad tror ni ?
Skriv detta på "Övernatuligt" ist och lägg ut en bild på rum så kanske dem kan avläsa och se om du har nåra spöken :)
#1 , okej , men jag eller min låtsas mamma har rredan städat upp där om det var kanske det du menar ? eller ska jag bara lägga upp en bild på rummet ? 
Jag tror inte på spöken. Tror att allting har en naturlig förklaring.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 , mja , jag trode inte heller på spöken , men sen har det hänt jätte många märkliga & obehagliga saker. hos min mamma har min syster varit med om obehagliga saker som t.ex. sängen skakat.. (ingen lätt jordbävnin) sen har min lille bror på 3 år , snart 4 , haft en låtsas kompis som han pratat med & som har gjort honom att börja gråta. osv.. så jag har börjat tro mer på spöken än vad jag gjorde innan.
Jag tror på "spöken", och skulle bli asrädd av det du vart med om :o
#5 , det är inte särsklit kul ..
& ibland kan våran hund vakna mitt i natten av att skälla rakt ut , bara sådär .. och det är jätte läskigt o:
#6 Usch, jag är verkligen glad över att det inte spökar här iallafall :o
#7 , ja det ska du vara , jag vill nästan flytta härifrån , haha x)
#8 Haha jag förstår dig ;)
Tror inte det finns något övernaturligt alls 
#10 , haha , okej 
#10 håller med dig :)
What doesn't kill you makes you stronger.
tror inte heller på spöken, om det inte är direkt efter en läskig skräckfilm!
#2 ja, lägg upp en bild på dina rum osv. förklara vad som har hänt !
Spöken tror jag inte heller på men jag tror på andar typ xd
Jag har hört att sängen skakar när det finns så mycket energi från andra sidan eller nått sånt xd Tillomed vissa som lägger upp bilder på sina djur och har sprungit bort och dem som kan se sånt förklarar var den är och vad dem ser typ: Jag ser han vid en bondgård osv. ! tycker det är ascoolt!
#14 , ååh gud vad coolt ändå *-*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
känslan av att någon är i ens närhet brukar oftast stämma, jag har vart med om massa övernaturliga saker och är bergsäker på att de finns ett liv utöver de vi lever.
Min mamma gick bort för 13 år sedan och henne hr jag kännt i min närhet jättemkt, och fått de bekrägtat av medium att de är hon som vill vara med mig.
Så visst finns det andar!
Och dem gör sig gärna "hörda" men oftast behöver man inte vara rädd för det.
Så jag tror bara du skall ta det med ro.
:)
Kram /Tess
#16 , oj , vad tycker du om det ? tycker inte du det är lite obehagligt ? ja , det är ju dock din mamma , men asså det kanske kan kännas lite obehagligt ändån ?
#17 när de gäller mamma så är det inget läskigt alls. Men jag har ju kännt av mkt annat, vilket inte vart lika behagligt. Bodde i ett hus förra året som var hemsökt. Och det var helt sjuka saker som hände där, vilket jag inte gillade alls. Ville knappt sova där själv. Och det är inte bara jag som kännt av det utan de flesta som vart där! Kan berätta mer om de sakerna om du vill!
Kram /Tess
#18 , okej det kan jag ju nästan förstå..
men nu när jag tänker efter så kan det ju vara min mammas pappa som dog när min mamma var 16 år. eller jag e ju inte 100% men det kan ju vara det.. mamma var hos en sån medie(?) & pratade med hon & då berättade hon mycket om hennes pappa osv..
ja , berätta gärna om det , det är spännande & veta saker som hänt , hehe 
#19 det är säkert så att det kan vara han.
oki, berättar om min kompis gård där jag bodde och jobbade föra året.
Då min kompis hyrt gården och jag vart där en del så finns det massa att berätta. Kan börja med att berätta att gården som är från 1800-talet har varit både barnhem, sjukstuga, gårdbutik förr i tiden så har det ju bott och funnits många personligheter på gården.
I allafall så röjde vi på gården för några år sedan, och då hittade vi en konstig sak, ett redskap som de använt på gården förr i tiden, men i och med att vi röjde så elda vi upp mkt av de som skulle bort, så även denna.
Denna sak har efter detta dykt upp igen på olika ställen. helt oförklarligt. i köket en dag, slängts utigen på brännhög, sedan dyker den upp igen i pannrummet, sist dök den upp när vi röjde i silon. Helt sjukt att samma redskap dyker upp överallt trots att vi brnt upp den :S
Sedan så spökar det på logen, låter som det springer hästar på logen, hästarna i stallet brukade bli helt tossiga, men så forrt man kommer upp på logen finns inget där (jo en gång, då hade några hästar tagit sig in på logen :P )
Sedan en kväll skulle jag och min kompis sjunga karaoke och dricka lite vin, vi var på lite nedstämt humör då de hade hänt en hel del, så vi försökte bara ha en kul kväll i skogen!
Så när vi skulle börja sjunga så sa jag
:marika nu sjunger vi fan så vi väcker de döda.
De skulle jag nog aldrig sagt, för en kvart senare så börjar de.
(de här är de läskigaste jag vart med om)
Jag hör hur det brötar till i trappan bakom oss, ser hur nått flyger förbi oss, marika ser inget.
Den flyger till andra ändan av rummet, och försvinner, sedan brötar det i min trapp(ds där den försvann) och pang, så hör jag hur hundarna jag passade e i trappen(den dörren får jag knappt upp så säg inte at hundarna måste öppnat dörren), sedan hör vi hur nånting springer igenom min lägenhet med stora kliv, sedan är det tyst.
Vi är helt skärrade av detta, ringer grannen så han kommer över för kolla min lägenhet, men såklart fanns inget där då.
Jag sover hos marika den natten, och skall stänga bara stänga av datorn.
Då börjar hela bordet skaka(och det är ett sådär tungt bord man måste vara två för rubba). Men de skakar så en högtalare till datan flyger i golvet.
Sedan helt tyst igen.
DET är det värsta jag vart med om.
Blev inte mkt sömn den natten.
Och jag flyttade därifrån en månad senare.
Kram /Tess
#20 , herregud 
gud vad hemskt , skulle aldrig våga bo i ett sånt gammalt hus xd men gud vad läskigt 
#21 ja de var läskigt! Men nu i efterhand kan man skratta åt det! ;) men jag har inte vart där sedan jag flyttad, även marika har flytttat därifrån!
Kram /Tess
#20 Shiiit! :o
#18 Ännu en sak vi är lika på. Jag har trott på övernaturligt hela mitt liv och även varit med om en del saker.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
min pappa äger ett hus och vi bor där men när jag är ensam i systerns rum så rör gardinerna på sig och pärlburken trillar omkull och m.m scary känns som man vill flytta men man inte vill det
spökar det?
#25 Ingen vindpust, katt eller liknande? :)
#24 Yeeey! Vi e nog lite av soulmates :)
Kram /Tess