Vad menar hon?
Vi köpte 2 kaniner för några dagar sen, systrar och de är verkligen som natt och dag! Den ena är väldigt busig och skuttar gärna omkring inne i "djurrummet" och den andra vill bara ligga i famnen. Hon hoppar ut från buren och direkt upp i famnen. Både igår och idag lyfte jag ner henne efter en stund och satte henne ca 10 cm framför mig då sitter hon där ca 10 sekunder och sedan vänder hon hoppar upp igen och börjar gräva och bita i tjocktröjan(hoodtröja), drar i den med munne och verkar lite arg? Skulle gärna vilja veta om någons kanin också gör så här eller om någon har en idé om vad hon vill?
Systern vill både kela och skutta omrking. Om det nu bara är så att hon vill kela och inte skutta så är det ok för mig men tycker väl ändå att hon borde tycka det var lite roligt att få springa omkring lite.
// Madelene och Pälsbollarna
Sajtvärd på Camping
Medarbetare på Omplacering och Gecko
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När jag har min han kanin i famnen och t.ex. kollar på tv och klappar honom så kan han börja gräva och nafsa i mina kläder. Jag tolkar det som att han vill ha mer av min uppmärksamhet då han genast slutar och lägger sig till rätta när han fångat den. ;) Ibland så vill han inte alls gosa mer och då nafsar han för att jag ska sätta ner honnom. :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Haha ;) Ja dem är finurliga de där små och de är så svårt att veta vad de vill innan man känner dem tillräckligt ;)
// Madelene och Pälsbollarna
Sajtvärd på Camping
Medarbetare på Omplacering och Gecko
Haha, precis. ^^
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
min hane brukar också gräva och nafsa i kläderna men de är bara för att han tycker jag är ivägen medans min hona vill att jag ska kläppa på henne när hon gör så :p sen min kompis hona gjorde så på mig när jag höll henne i famnen för att hon va kissnödig x)