(S) Teddy/lejon dvv ungar
Vill bara informera att mina supergulliga, helt tama ungar snart finns att tinga. Gå in på hemsidan för info.
u: Åsgrändens Nypon (mellanting fuchs/teddypäls)
e: Solvikens Shiro (helteddy)
födda: 17/6 levklara: mitten av aug.
antal i kullen: 9 (alla lever vid 2½v)
färger: vit blåögd (6st), japan wienertecknade (3 st)
Välkomna in o kika! :)
www.123minsida.se/eklyckanskaniner
Ungarna endast 2veckor o 3 dagar på bilderna nedan.. öronen ska alltså lägga sig så småningom o pälsen blir MYCKET längre (följ dem på hemsidan) så små nu, bara ca8-10cm långa..
Herregud så söta. Var bor du?
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Hoppsan, glömde jag ju skriva. Vi finns i Eksjö, men transport till Stockholm finns nån gång helgen 13 aug (troligen lördagen) Och bor man inte i Stockholm, men kan köra till E4:an så kan vi möta upp..
Är mycket intresserad av den japantecknade. Är han/hon(?) blåögd?? Isåfall är han/hon(?) exakt vad jag söker
Vart ligger eksjö??
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Eller, såg på din hemsida att du hade fler japaner. Intresserad av någon av dom tre
Elin.
#4 Eksjö ligger 6 mil sydost om Jönköping, alltså i Småland. Den japantecknade är en hon och hon är blåögd. Får troligen teddypäls, men kan bli peking som vuxen. Har två till japantecknade som du kan se på hemsidan. Där ser du även mamman o pappan som båda är nåt utöver det vanliga
. Den på bilden är mörkare än mamman, de andra två japanerna är mycket lika sin mor. De andra japanerna är en hona o den sista är jag osäker på än då de bara är 2½v. Men honorna jag sett är tydliga tycker jag så det vågar jag säga att de är honor. Pälstypen blir antingen teddy (ev peking som vuxen) eller mellanting fuchs/teddy (se mamman på hemsidan). Båda föräldrarna är blåögda, syns lite otydligt än, men ser ut som om alla ungarna blir blåögda.
Kolla in vet ja!
#7 Mejlar dej nu 
Elin.